Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Lillegutt er nå 8 uker.. Vi har brukt skjold fra han var 5 dager pga såre brystvorter.. Nå vil jeg gjerne venne av dette, så vi slipper å huske på dem hver gang vi skal noe.. Problemet er: åssen skal jeg få han til å gape høyt nok? Jeg tror det er det som er problemet, selvom han gapa like høyt på sykehuset og de sa han sugde bra.. Åssen skal jeg venne av med skjold? Har lest at man skal klippe det.. Skal jeg klippe opp toppen, eller skal jeg klippe så den tuten blir kortere og kortere? Jeg prøver å gi han pupp uten skjoldet, når han har sugd litt, men da blir han helt febrilsk og klarer ikke ta puppen ordentlig..
Blomman Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 blir et kort svar nå- Blomman er syk idag..... les på ammehjelpen.no...............
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 her i huset glemte jeg bare skjoldet en dag og wips-han tok puppen gitt;)
Videlivi Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 jeg brukte litt over en uke på avvenning: med å prøve uten helt til hun tygget med gommene, da var det på med skjold. Perioden uten var lenger og lenger, nå trenger jeg det ikke =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå