Gå til innhold

er mamman til fredrik her?

oioi

Anbefalte innlegg

Vi meldtes litt for en stund siden, og var omtrent like langt. Lurte bare på hvordan det stod til?? Nå er jeg 30 + 4 og det går egentlig veldig bra. Er selvfølgeig tyngre og sover ikke så godt,men skal ikke klage. Begynner å glede meg til å komme i mål, men mange tanker som svirrer. Drømmer så mye rart.

Du da?

Fortsetter under...

heisann!

jeg er her ja,er en stund siden jeg har vært innom her,men skal prøve å skjerpe meg:)det går bra med meg,men det begynner å bli tungt,er mye sliten og sover dårlig på natta,våkner en del og må opp på do og sånt,så jeg begynner å å se fram til slutten nå,jeg er i uke 31+3 dager.

hadde du barn fra før?hvor kommer du fra?

hei hei....

var på kontroll idag, og jeg har visst kommet litt ut av tellinga. jeg er 29+6 idag...uff en uke til...men alt så veldig bra ut. ultralyden gikk veldig raskt for jeg blir så svimmel av å ligge slik å bli klemt på. en gutt og en jente ser det ut til. Vet dere? Sover også dårlig på natta og har fått bekkenløsning,våken ofte og må ofte på do. også plaget med itt senestrekk og det er så vondt. ellers går det jo bra. gleder meg mer og mer til vi er kommet i mål. begynnt å tenke litt på fødselen...du da?

vi har en gutt som blir tre i mai og bor på hamar.

hei!

jeg blir også kvalm og svimmel av å ligge på benken når jeg tar ultralyd,så jeg må ta litt pauser og drikke litt vann og sånn.

det ser ut til at det blir to gutter her,hadde håpa på at det skulle bli ihvertfall ei jente men det var det ikke:)

jeg tenker litt på fødselen innimellom,nr.1 ligger med hodet ned foreløpig og jordmora trodde ikke han kom til å snu seg noe mer.

hvis du vil kan du godt maile meg på [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...