Gå til innhold

Noe her som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har kjent en merkelig, trkkende følelese helt nederst i magen? Føles som at du må skikkelig på do, for det presser sånn, men man må liksom ikke på do heller.. Litt ekkel følelse.. Et i uke 30..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Men hva er dette? (det skulle forresten stå stikkende..)

Skrevet

babyen som plasserer seg godt ned i bekkenet, tenker jeg! har nesten blitt vant til det..

det er sånn at idet jeg reiser meg fra toalettet,kjenner jeg at jeg må tisse... småfrustrerende, men det hører med:D

Skrevet

Akkurat det med tissinga er fordi blæra blir liggende i klem bak bekkenet, der hodet til barnet nå begynner å trykke ganske kraftig. Når vi er på do og tisser, får vi ut det som er nederst i blæra - men det hender det blir liggende noen dråper igjen lenger oppe i blæra. Når vi da skifter stilling igjen (reiser oss, snur oss osv) så flyttes hodet til barnet litt, og presset på blæra endres - og de dråpene som lå i klem triller ned, klare til å komme ut... utrooooolig frustrerende... gleder meg til å bestemme selv over når jeg skal tisse og ikke, hehe :

Skrevet

åh...

babyen er en liten luring..

hender jeg nesten ikke klarer å presse ut noooe urin.. jeg blir sittende på doskåla skikkelig pissatrengt..det er ganske latterlig..men tilslutt kommer det gjerne litt, sånn at jeg kan reise meg igjen,da haha..

Skrevet

Godt å høre at andre også har det slik. Rimelig frustrerende! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...