meg og jentene Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Min baby er tre og en halv mnd. Den siste måneden har jeg fått mer og mer problemer med å amme henne og hun har heller villet ha flaske (noen ganger med morsmelk, andre ganger med nan). Dette har fungert greit, inntil de siste dagene. Hun virker nå uinteressert i flaska også! Drikker bare litte grann til hvert måltid. I går spiste hun så lite at jeg regnet med hun ville ta det igjen om natta, men neida, hun sov faktisk 7 timer i strekk. (pleier å sove mellom 4 og 7 timer i strekk). Og da hun våkna og jeg skulle mate henne drakk hun bare noen få minutter fra den ene puppen (pleier å ta begge på natta), og deretter bare så hun på meg og smilte og "snakket" lenge og høyt, for deretter å sovne igjen. Og imorges igjen, ville bare ha bitte litte grann.... Hva er dette? Hva skal jeg gjøre? Hun virker frisk og fornøyd ellers. Veldig takknemmelig hvis noen har noe å si om dette.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Dersom hun virker fornøyd og tisser bra, får hun nok i seg mer enn du tror på de få minuttene ved puppen.
Hoppetussa Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Kan hende hun rett og slett ikke trenger mer mat nei. Hun spiser jo fortere etterhvert også. Så lenge hun har 5-6 våte bleier i døgnet og virker frisk og fornøyd har du ingenting å bekymre deg for. Prøv å bare tilby henne puppen uten flaske, og bruk flaska kun hvis hun ikke tar pupp i det hele tatt eller hvis hun virker misfornøyd etter amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå