Gå til innhold

NY pos. tråd: Gravid & lykkelig!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har noen hyggelige historier dere vil fortelle her inne? Hva gleder du deg mest til i svangerskapet? Hvordan tror du det er å være mor? Hva gleder du deg til å gjøre med babyen din?

 

Her er blod, brun utflod, tidlig UL, SA og MA osv. strengt forbundt!

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Så bra =O)

 

Gleder meg til å bli skikkelig gravid, så det syntes.... gleder meg til å vise frem magen til våren, i en søt sommerkjole .. hihi.....

 

men aller mest gleder jeg meg til å få se babyene for aller første gang.. gleder meg til å gråte gledestårer sammen med mannen min, smile og le... gleder meg til å bli kjent med de små nurkene,...

gleder meg til å få vite kjønnet så jeg kan finne navn... også å handle inn aby utstyr.. hehe.. det blir kos ;)

 

Masse å glede seg til da....

takk for denne tråden, kjente jeg ble glad når jeg skrev dette ;o)

 

Godt nytt år *

Alviola2spirer*i*magen

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg gleder meg til at vi blir en liten familie, at vi får fokus på annet enn det vi har gjort i årevis.. Gleder meg til å skape (så godt som mulig) et trygt og godt hjem med masse gode opplevelser. Til å se at barnet vokser til og lærer.. Dette er vårt første barn så alt blir spennende!!

 

Sonia - venter på julibarn :-)

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg gleder meg til og bli mor generellt. Og bli en familie:) En ordentlig en! Og kjøpe baby klær og ting.Og jeg gleder meg til og vite kjønn så jeg vet hvordan klær jeg skal kjøpe:)

 

mitzy

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Fikk tårer i øyene av det ene innlegget her jeg!!

Gjett om det er mye som jeg gleder meg til!!! Bare det å gå rundt å være gravid - med stor mage!!!!!! Da kommer jeg til å være stolt da!!!!!!!!

Og selfølgelig når barnet kommer ut.... Å se reaksjonen til samboeren min...

Å eg glede meg ihel!!!!!!!!!!

Blir i kjempegodt humør over denne tråden eg!!!

Takk for det!;-)

 

Anonym

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Denne tråden likte eg!!!!

Klippet og limte litt(va noe så ikke va så positivt - å det ville eg ikke ha med her!)

Forstår veldig godt alle dere som er bekymret(det er jeg og til tider), å jeg er enige at det skal dere få skrive så mye dere vil om! Men denne tråden er for positive innlegg!!! Den skal få oss i godt humør!;-)

Kos dere med spiren og godt nyttår!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fin tråd!!

Jeg gleder meg over endelig å ha fått det til!!! Gleder meg til vi skal fortelle nyheten og til at det skal bli en liten kul på magen. Gleder meg til alt sammen. Tenk når den lille kommer til verden!! Åhh, jeg gleder meg så innmari mye til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gleder meg over alt som kommer med, gleder meg aller mest til å kjenne det første sparket, kjenne det røre seg. gleder meg til magen vokser, se ttrykket i øynene til samboer når han kjenner etter bevegelse, ligge og kose og prate med magen, gleder meg til å kjøpe mammaklær og kikke på baby sokker, hva er det å ikke glede seg til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...