tresse Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Jeg tror jeg har det..Bør jeg da dra til legevakten med urinprøve og få tabletter idag? Eller kan jeg vente til 3 januar da jeg skal på kontroll... Om det er skadelig for fosteret å gå med det??
Nesly Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Er det veldig vondt/ubehagelig? En bør nok ikke gå med UVI nei.. Hvis du er i tvil kan du jo prøve å "behandle det selv", ved å drikke kjempemasse i dag.. appelsinjuice er bra for å forsure urinen. Pass på å hold deg varm.. Du kan evt. kjøpe urinstix på apoteket og teste urinen din selv, se om du får noe utslag.. Om det ikke blir bedre i løpet av dagen ville jeg tatt en tur på legevakten og fått en antibiotikakur.. God bedrig
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 UVI kan jo fort ble meget ubehagelig og smertefult...... Kan også gå over til nyrebekkenbetennelse... Jeg ville dratt til legen ;o)))
tresse Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2006 Tusen takk for svar jenter!! Da skal jeg dra til legevakten så fort samboern våkner.. Det er veldig ubehagelig ja, til tider vondt. Har egentli hatt det slik i flere dager, men begynnte ikke å tenke på UVI før i går kveld!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Om det er skadelig for fosteret vet jeg ikke, men det er ihvertfall ikke bra for deg å gå rundt med det. Du kan som nevnt prøve å drikke masse juice og spise tranebærtabletter, men det beste er såklart å få en ordelig kur fra legen og bli ferdig med det. Jeg hadde ikke orket å gå flere dager med det. Det er jo vondt! :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå