Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Min 3 mnd baby våkner nøyaktig etter en time når hun legges for kvelden. Når hun da våkner er det skriking, hun får mer mat og roer seg hos meg. Men så fort jeg legger henne ned i sengen så går det noen få minutter og så er det full skrik igjen. Det er vanskelig å roe henne, men etter en time så sovner hun gjerne godt og sover helt til morningen. Er det noen som vet hva man kan gjøre når de våkner etter en time og bare skriker........................................... er ganske rådløs, har prøvd ganske så mye.
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Hei!mi jente var akkurat lik.Her må man vel helst være litt sta,selv om det er vanskelig å la barnet ditt gråte.Min metode er at når hun voknet,rigget jeg henne til i sengen å gav henne smokken.Hun fortsatte å grine så fort jeg gikk ut døren.å så gikk jeg inn til henne etter 5 min igjen.Å slik fortsatte jeg.Det skal jo ikke være nødvendig med mat igjen hvis hun netopp har fått:) De er utspekulerte å legger seg fort til vaner de små..Jeg kunne holde på med å gå inn til henne vært 5 min i en halvtimes tid noen dager,men plutselig så neste kveld ble det bare til en gang,at hun ville ha smokken,å dynen over seg-så sovnet hun igjen med en gang.Ikke sikkert dette fungere for deg men vært å prøve.Å man må ikke plutselig bryte det(å gi henne mat feks) for da er det på ann igjen.Lykke til:)
Yara Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Jeg har ingen råd, men jeg kan fortelle deg at grunnen til at hun våkner nok er at hun ikke helt kommer seg over fra det lette søvnstadiet til et tyngre. Da våkner de ofte, dette er helt vanlig. Det står litt om det her: http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/s_vn/vkner_barnet_ditt_ofte_om_natten
Yara Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Altså, jeg vet jo ikke o mdet er derfor hun våkner, men det er nok en god mulighet for det.
Lumsk Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Oisann, jeg kunne også skrevet dette innlegget. Ord for ord. Vår lille terrorist er også 3 måneder og har holdt på slik i en uke nå. Nå har vi kommet fram til at jeg passer på at han ikke er sulten eller har vondt på noen måte. Da legges han over på fars side av sengen (vi samsover enn så lenge) og får skrike mens han blir strøket over hodet, rygg/mage og sett inn i øynene. Da gir han seg etter en kort stund og natteroen er gjenopprettet. Nå tar det ikke 1-3 timer lengere, men kanskje en halv time om han er sulten i tillegg eller må rapes. Det er grusomt å høre han skrike, men det er det eneste som hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå