Gå til innhold

Tusen takk beatek-t.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt mye trøbbel med kroppen siste 6 mnd, med difuse smerter i underlivet som ingen fant ut av. Fikk Reiki fra deg, og da fikk jeg beskjed om at det jobba veldig i venstre eggstokk. Går til gynokolog for kontroller hver 3. mnd og siste gangen jeg var der ba jeg han sjekke venstre eggstokk.

Der finner han en cyste på 5.2 x 5.7 cm! Da visste jeg plutselig hvorfor jeg har hatt mye vondt ja :o)

Ble akutt syk og måtte operere, så nå er cysten borte. Den er analysert og det var ikke spor til kreftceller der heldigvis.

Tusen takk beatek-t, du hadde så rett så rett!

Mamma`n min har også mottat Reiki fra deg, og da sa du at det jobbet veldig i høyre ankelen hennes. Hun fikk slag for 17 år side, og siden den gang har hun hatt mye vondt og store hevelser i den ankelen. Siden du ikke hadde noen opplysninger om dette på forhånd ble både jeg og mamma litt "satt ut" når du fortalte dette, for det stemte helt!

Hun er nå litt bedre i ankelen, ikke så hoven, og har litt bedre bevegelighet.

Takk fra oss begge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Så hyggelig å høre at dere begge to har blitt bedre! :)

Ja, jeg kjenner ofte hvor Reikienergien trekkes, skjønner du, og så melder jeg dette tilbake til mottaker:) Så fint at du fikk sjekket opp venstre eggstokk! :) Det er en mening med alt - ingen ting er tilfeldig, tror nå jeg:)

og hvis dere skulle trenge litt påfyll så vet dere hvor dere finner meg:)

Stor klæm og Godt Nytt År til dere begge to! :)

ps kan jeg legge ut dette innlegget på min hjemmeside (reikienergi.piczo.com) ?

Skrevet

Jada, du kan legge ut innlegge hvis du vil. Helt i orden det vet du! :o)

Klem

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...