Gå til innhold

ok...ER DET virkelig "letter" aa fode 2gang?

babyphat2

Anbefalte innlegg

Lettere? Tja... Kortere? JA!!! -så da var den vel lettere også... ja var nok det;) Huff, ja.. etter førstemann var jeg faktisk helt vrak, mens jeg var ganske så pigg etter 2. fødsel;) Har vel noe med lengden på fødselen å gjøre. Med førstemann gikk jeg med kraftige rier hjemme hele natta, og låg inne i 8-9 timer før han kom, mens andremann kom etter 1,5 time på sykehuset;) Går nok godt skal du se!!! ;)

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

nr 2 gjorde mye vondere for min del. Den 1. fødselen min gikk kjempegreit og jeg lurte liksom på når det skulle begynne å gjøre så vondt som andre påstod det skulle være. Med nr 2 trodde jeg at jeg skulle dø. Jeg revnet skikkelig og måtte sy 11 sting. Enda var nr 2 700gr lettere enn nr 1. Tror det varierer fra person til person.

Tror definitivt ikke at smertene er de samme!!! Har født to barn og kunne på ingen måte ha gått hjemme å støvsugd under en ri- har knapt klart å stå oppreist.Først gang var fælt, og andre gang ble dessverre enda verre. Jenta mi kom med ansiktet opp og det var intet anna enn GRUSOMT. Har blitt gravid igjen(uplanlagt) og har helt panikk for å føde denne gangen. Blir provosert av jordmødre/forståsegpåere som sier at vi bare opplever smerte forskjellig. De riene jeg opplever hørest ikke ut som de riene de fleste andre opplever.....menssmerter liksom?!!!

nr en var en drømmefødsel unnagjort på 4 timer fra første ri..nr to var egentli grei den og,men noe intens da det da tok bare to timer fra første kny denne gang...så åssen d ska gå med nr tre lurer jeg virkelig på!de sier jo ofte nr tre kan vøre en luring...er det noe i dette?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...