Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Wehey nå smiler jeg fra øre til øre samtidig som jeg knekker meg litt i smerte... -rart ja jeg vet... Men nå har jeg sånn sterke kynnere og myyye nedpress... og stikkninger i underlivet... kanskje dette kan være rier?? Hmm eller så er jeg vel så uheldig at jeg blir gående langt på overtid :S Hmm jaja godt er det da vertfall at fra og med i dag til og med termindato 2 jan skal vi være hos foreldrene mine, som er betydelig mye nærmere føden om det skulle skje noe! :-) ÅÅÅÅ Nå kjenner jeg at jeg gleder meg!! Kjenner kriblinga i kroppen! Kan nesten ikke vente med å få se den her lille prinsessa jeg har venta på så lenge nå! :-) Vet at fødselen kommer til å gjøre vondt SÅ KLART! men gruer meg ikke det spor jeg! gleder meg bare myyye til å få se henne, å holde henne!! :-) hilsen en veeeldig ivrig kommende mamma! :-)
Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06 Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Så gøy...kanskje det er et nyttårsbarn på vei? Håper du får en fin opplevelse...fødselen trenger ikke å være så smertefull faktisk,- min var i alle fall ikke det selv uten smertestillende. Du får ha et godt nytt år da, og gratulerer med det som skjer!:-)
LisaColli Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 lykke til da! jeg går rundt og tenker at jeg ikke gidder å føde jeg,haha. "enn om jeg hadde begynt å føda nå da, nei huff det gidder jeg ikke".. håper man får litt mer energi når ting starter god natt og godt nyttår!
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Spennende... Satt med slike smerter selv i hele går og tenkte; nå er det i gang...... Roet seg litt nå så vi får vente og se ;o))) Våknet 0700 i dag, lys våken og masse energi.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå