Anita65 Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Snur litt på døgnet i jula... Jentene sover lenger, jeg og gubben like så, og da blir jeg ikke trøtt om kvelden. Men her inne er det visst bare jeg som er våken, hehe. Men nå skal jeg legge meg jeg også, selv om Lillegutt er våken til gangs !!
baffy Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Det er ikke jeg!! Legger meg som regel til å sove i 21-21.30 tiden og i natt sov jeg jammen 10 timer! Bare oppe og tisset en gang og det er ganske uvanlig. Andre netter blir det 3-4 ganger og masse halsbrann. Men jeg suger til meg all den søvnen jeg kan få!
Anita65 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2006 Jeg er visst heldig da, som slipper å stå opp om natta for å gå på do, men det kommer vel kanskje senere. Det virker som babyen trykker mer oppi hos meg.Jeg er ikke typen som bare kan sove og sove, trenger ikke så mye søvn, holder med ca 7 timer. Ligger jeg lenge en morgen, straffer det seg til kvelds, da får jeg ikke sove før langt på natt. Men det er litt godt å sitte oppe alene, bare meg selv å tenke på. Slapper veldig av da. Koser meg med strikking, leser litt etc. Jeg er ikke plaga med halsbrann om natta, men det er ille til tider på dag / kveld.
Anita65 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2006 Baffy, har du halsbrann om natta ??
baffy Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Ja dessverre, det er stort sett da jeg plages av det. Eller hvis jeg legger meg nedpå sofaen for en hvil. Jeg pleier alltid å spise litt kveldsmat før jeg legger meg men det straffer seg lett nå hvis jeg spiser feil type mat. Redningen er flytende Gaviscon, har det stående på nattbordet + flere steder rundt omkring i huset
Anita65 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2006 Jeg har tenkt å kjøpe det, hjelper det med en gang ??
baffy Skrevet 31. desember 2006 #7 Skrevet 31. desember 2006 Ja! Hadde ikke klart meg uten det jeg hvertfall. Smaker ikke godt og mange klarer ikke å ta det pga det men jeg syns effekten er verdt det for meg.
Anita65 Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2006 Da skal jeg kjøpe det på tirsdag. Kan man slippe halsbrannen, er det verdt det. Tror det går bra å få det ned. Takk for tipset. Har jo tenkt lenge at jeg skal kjøpe det, og nå skal jeg gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå