buggi med 2 jenter Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 Jeg er en av dem som koker opp vann i vannkokeren og fordeler vannet i flasker , for så å senere varme vannet opp igjen i mikroen. blander så i pulveret etter vannet er rundt 40 grader. Det jeg lurer på er om jeg bør sitte flasken inn i kjøleskapet med en gang etter vannet er fordelt ( mens vannet enno er ganske varmt) eller om jeg skal vente til det er blitt kalere. Vannet blir jo aldri helt kalt når det står ute i rom temperatur, det blir mer lunket. Har sett her tidligre at folk skriver at det kommer en del bakterier i vannet når det er lunket. Hvordan gjør dere dette? og hvordan gjør dere det når dere skal ut? Jeg har pleid å ta kaldt vann som er kokt på termos med meg og få det varmet der jeg er. Altid en micro i nærheten. Er dette feil? Skal ikke være enkelt dette:)
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Høres veldig bra ut! Ville nok satt flaskene i kjøleskapet med en gang - da glemmer man det heller ikke:) Det er vel egentlig enklere og?? Vi tar med kald ferdigblandet melk ut i en bitteliten kjølebag med fryseelement i. Blander ferdig melk for en dag av gangen vi. Lærte det på sykehuset:) Tar med vannbad tilfelle det ikke er micro i nærheten:) Godt nytt år!!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Blir det ikke varmere temperatur i kjøleskapet hvis du har kokt vann der??
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Ikke veldig mye i alle fall:) Blir ganske fort kaldt.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Jeg lar flaskene stå på benken til de er kalde jeg, så setter jeg de i kjøleskapet
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Vi lar vannet stå på benken til de har fått kjølt seg litt ned. Er det ikke slik at kjøleskapet kan gå i stykker hvis man setter inn noe varmt der?
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Det har jeg aldri hørt om, men kan jo hende. I så fall har vi hatt flaks, setter andre varme ting inn der og vi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå