Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #1 Skrevet 31. desember 2006 er ikke det litt viktig med grøt? han er 13 måneder!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 du kan jo ikke tvinge i han grøt. Erstatt grøten med brødskive med et jern holdig pålegg feks leverpostei.
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Har du prøvd vanlig havregrøt? Lag en stor porsjon, til hele familien. Det liker iallefall min gutt, jenta vår og oss voksne og. Jeg erstatter vann med melk, synes grøten blir mye bedre da. Ellers kan du jo som allerede tipset, bytte til brødskive. Inneholder jo jern det og.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Det er vel ikke viktig med grøt når de er så store? Min nektet grøt i en periode, og fikk da brødskiver. Etter en liten stund ville han ha grøt igjen. Blanding av "hvetegrøt med havre" og lettkokt havregryn er veldig populært her i huset. Strør også over noe kanel og/eller kardemomme.
MintCondition Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Guro sluttet med grøt da hun var ca 10 mnd hun, nektet plent! Hun får brødskive istedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå