7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 ammer på natta? Odin legger seg ca 22 og står opp 730 i mellom der er det minst ett måltid..noen ganger 2.. Etter bleieskift 730 legger vi oss og sover til 930 ca..da tar vi skikkelig morgenstell... skulle gjerne hatt han til å sove hele natt.. hva tror dere skjer hvis jeg legger han kl 19-20? sikkert amming rundt 00.. så kanskje han sover til morran?Han er velidg trøtt og sliten fra kl 19 ca.. derfor jeg lurer... takk for tips:)
Møøø Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Her ammes det også på natta!! Snuppa er 3 mnd i dag ;o) (Nei, det var visst i går, er visst over midnatt...) Legger henne samtidig med meg ca 23-24-tida og da er det amming ved 3-4-5-tida og så igjen ved 7-8-tida. Vurderer også å begynne å legge henne litt tidligere på kvelden. Hun sover ofte på bringa mi om kvelden, etterat eldstejenta har lagt seg ;o) Må jo kose oss litt da.. blir jo så fort stor.... Men tilbake til spm ditt, det går nok helt fint å legge han tidlig. Han sier jo i fra når han vil ha mat ;o)
gerd Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Jeg har alltid amma på natta. Jenta er snart fire mnd. De siste dagene har jeg hatt litt lite melk, men håper det komer seg. Hun legger seg ca kl åtte er tydelig klar for natt da. Sover lite om dagen.
Tiddelidu Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Min Lillegutt er snart 4 mnd, og legger seg i syv tida. Noen netter sover han rundt, andre netter spiser han opptil fire ganger. Det har variert veldig siste to-tre ukene.
Dunna 71 Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Min gutt er 4 og en hav mnd og våkner vanligvis en gang på natten for amming. Det er ca i 04-05 tia.Da han begynte medgrøt /vellig på kvelden var det merkbar forskjell. Nå har han økeperiode igjen og det blir to ganger amming pr natt.
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 Jeg har alltid ammet på natta, går maks 4 timer før puppen må ut igjen;-) Ga henne mme en gang på kvelden og da sov hun 8 timer i strekk!!! Etter det gjorde jeg det ikke igjen slik at jeg fikk opp egen produksjon. Synes ikke det er noe pes med nattamming jeg da, tar henne opp, hun spiser seg raskt ferdig, legger henne ned igjen (senga hennes ved siden av meg) og så sovner vi pladask begge to!
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #7 Skrevet 31. desember 2006 Her legges hun klokka 20.00. Hun er 4 mnd. Hun våkner og får mat ca 3 og 6. Deretter sover hun til ca 9.
Hoppetussa Skrevet 31. desember 2006 #8 Skrevet 31. desember 2006 Rundt 6 mnd sover halvparten av alle barn hele natta, altså mange som ikke gjør det. Du kan nok ikke forvente at han sover hele antta på lenge, dessverre. Prøv deg fram med legginga, du skal jo trives med x antall nattamminger du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå