Gå til innhold

Nedpress/kjenner babyens hode..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt så nedpress de siste dagene. Kjennes nesten ut som babyen er på vei ut innimellom, eller som om jeg nesten sitter på hodet til babyen.

Dere som har født før, kan dette være et tegn på at fødselen nærmer seg?

Jeg begynner å bli temmelig fødeklar nå, og vil ha ungen ut fortest mulig når vi har kommet inn i 2007... så jeg går vel og leter etter tegn på at noe kan skje snart heh... (neeeeeeida, jeg kommer ikke til å bli lei når jeg går på overtid etterhvert... :P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå skjønner jeg hva folk mener med fødeklar.. jeg er såå utålmodig etter å få han ut nå..er så tungt å være så stor.. jeg driter i smerten!! =)

jeg har og kjent nedpress de siste dagene..er 36 + 4 uker på vei..

Leter etter tegn på at fødselen skal være igang hele tiden..hehe :)

Skrevet

Jeg er 38+0 idag.. dvs, nå som vi har passert midnatt er jeg 38+1.

Og ja, jeg skjønner godt hva folk mener med fødeklar selv nå. På begynnelsen, skjønte jeg ikke at det gikk an å bli så lei før man var på overtid.. men nå skjønner jeg! Er ikke sånn at jeg går rundt og er drittlei av å være gravid, og syter og klager. Men nå vil jeg hilse på gullet mitt... Og nå er det tungt, og jeg har mye "vondter". Så nå vil jeg gjerne hilse på gullet... bare vi kan komme over i 2007 ;) Nå er jeg jo innenfor "14 dager pluss/minus" også, så nå føler jeg at jeg har "rett" til å være lei hihi

Frykter det fort kan bli overtid. Synes det er så mange som får før tida, og statistisk sett skal førstegangsfødende heller gå over tida.. så jeg er vel en av de som skal være med på å gjøre statistikken riktig.. blæh! Kan tro jeg ikke er mye innstilt på overtid, selv om jeg tror det blir det... Derfor jeg går og leter etter tegn på at noe kaaaaaaaaaaaaanskje kan skje før den 15.

Skrevet

Ingen som kan glede meg med å si at "joooooda, dette er sikkert et tegn på at du vil føde natt til førstkommende mandag!" ? ;p

Skrevet

Skal vi se... Eh... Klipp og lim... Sånn: "joooooda, dette er sikkert et tegn på at du vil føde natt til førstkommende mandag!"

;o)

Skrevet

hehe.. ler iallfall.

Men om jeg stoler på det du sier akku nå, vet jeg ikke ;p

Skrevet

*plystre*

Men, jeg ville jo bare glede deg! Og hvis du ler, så MÅ det jo ha funka! ;o)

Skrevet

Joda, du klarer å glede meg vettu ;)

Meeeeeeeeen.... jeg hadde håpa at noen OGSÅ kunne få meg til å håpe litt sterkere på at noe skjer i begynnelsen av neste uka...

dog, like greit kanskje... slipper jeg å bli desto mer skuffa over at det ikke stemmer, når jeg skal gå og rette opp overtidsstatistikken

Skrevet

å, begynner å bli lei av dette nå...

Kjennes ut som jeg sitter på hodet til babyen min, at det er på vei ut. Utrolig ekkel følelse! hehe....

Skrevet

sånn har jeg hatt det et par uker nå...skikkelig nedpress og at det føles som hodet detter ut når jeg går...

Er bare ti dager til termin nå da..så det skjer vel når som helst..føler meg skikkelig fødeklar og lei jeg også..mest sansynlig blir det 2007 barn nå..men det er jeg egentlig glad for..iflg.mens termin har jeg termin på onsdag...jeg har maserier og masse blankt slim i tilegg til det andre...pluss at magen har sunket veldig..for to uker siden sank den..dvs,....SF målet flatet ut..jaja..spennende å se hvem som kommer til å føde først..........

Iallefall masse lykke til

Skrevet

Magen har sunket her også, for noen uker siden.

Jeg har menstermin 13., ul-termin 15.

Såvidt jeg vet, er det ingenting som tyder på nært forestående fødsel.. men jeg føder gjerne i natt!

Har vondt i magen idag.. :(

Maserier har jeg ikke noe av enda.. høres ut som du har masse tegn da. Jeg har ingen tegn, som jeg vet om iallfall... Vet ikke helt hva jeg skal se etter av tegn, en gang heh...

Lykke til, til deg også :)

Skrevet

Hei... magen min har sunket masse den å... mens termin på onsdag og ul terminen er 10 januar! Så spennende nå fremover! Ganske utolmodig, men etter kl 12 inatt, kan han bare komme for min del!! Hadde vært sååå fint å slippe å vente mye lenger!

Skrevet

Ja, etter midnatt er det fritt fram. Gjerne nærmere 1. januar enn 15.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...