Angelas_Baby Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Da er det bare 24 timer igjen av desember da! Klarer vi å knipe igjen mer enn det eller overtidsdamer? Tenk så "kjipt" å føde 23:50 da! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle gå på overtid, siden jeg hadde så lyst på januar-barn! Det er jo mye bedre å være født tidlig på året enn sent på året Ønsker alle sammen lykke til hvertfall, og et FORTRYLLENDE GODT NYTT ÅR *KLEMMER*
Praelia Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Yeees kniper og kniper her! Skal ikke ha noe nurk her 23.50 imorgen, nekter=) God nyttår til alle fra meg også!!!!!!!!!!!!
Lystpåentiljeg Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Tror denne ungen har tenkt å bli der inne jeg. Veldig glad for januarbarn, håpet på det hele tiden, men regner med at de må sette meg i gang til slutt.
åsså jeg da :=) Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 ja nå er kalkunen snart ferdigtint, tilbehør kjøpt inn og dessert laget, så nå knipes det for harde livet tror ikke han har store planer om å komme enda likevel, har tross alt hatt tre strake døgn med jevne maserier, varer 1 min og kommer med 7 min mellomrom og det påvirker han heller lite:) så da satses det fult på januarbarn her i gården og;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå