Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi er snart 3 mnd og jeg har gitt mme fra hun var 2 uker,

alltid etter amming, hun får ca 70 % mm. Jeg vet jo at nattamming øker produksjonen, men nå sover hun fra ca kl 21-06...

Ville dere vekket barnet på natten...??

Jeg tenker at det vil ødelegge hennes sovemønster,

senere vil det jo være deilig at hun sover hele natta.

Jeg gir aldri mer mme på kvelden enn på dagtid.

Men så er det denne melkeproduksjonen igjen...

hmm..

legger til at jeg er dårlig på pumping,

men burde kanskje stå opp på natta og pumpet ?

Skrevet

noen babyer suger fint i søvne da, men du får selv vurdere hvor viktig det er å få mere melk........... hvi du skal opp for å pumpe kan det være at du blir sliten av det og- kanskje du bare skal slappe av med den melken du har og gi mme i tillegg- men du kan lese om økedøgn på ammehjelpen.no

Skrevet

Halla snuppa;)

Her i huset suger Odin i søvne faktisk.. tar han opp,ammer og sovner med en gang igjen...snakker ikke med han.. bare rett opp-til puppen-suger-sover;)

Høres deilig ut at hun sover så lenge da.. her må jeg mate minst 1 gang pr natt.. fra ca 22-0730 .. noen ganger 2 ganger,men prøver å være striks på det..

klem)

Skrevet

Halloisen Snuppa =0)

Ja hun er nylig begynt å sove så lenge,

før sov hun til 04-4.30, fikk mat og var våken opptil en time før hun sovnet igjen, det er litt lenge på natten synes jeg ;-)

Da er det litt deilig at hun nå sover helt til kl 06.

Jeg har faktisk Medela Swing jeg også,

Tror jeg må øve meg litt med den og ta en "pumperunde" på natten.

Takk for svar =0)

og snart GODT NYTTÅR!!!!!

Skrevet

ja pumpe på natta er ikke dumt... har merka det hvis jeg har tatt ett glass vin eller to og pumpa (for å kaste da dsverre) at dagen etter er det mer melk.. fin tid å pumpe på synes jeg.. et par netter på rad..;)

Ps det øker produksjonen å pumpe rett etter at hun har spist også.. tømme brystet helt liksom.. og ANIS TE.. godt tips..;)

natti natt;)

Skrevet

Hvis du har en håndpumpe trenger du ikke å stå opp for å pumpe. Det har jeg ville gjort, håndpumpet altså.

Skrevet

jeg pumper også nå:=)

Skrevet

he he .. dette er jo så morrro at det lett kan bli en hobby;)

Mye melk i frysern da ja.. he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...