Gå til innhold

Stavanger anyone??


vimssa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin 9.september. Er fra Oslo, men bor og studerer i Stavanger, så blir nok her enda et par år. Fikk positiv test i dag, så nå er det bare å krysse fingrene for at spiren sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

som inflytter..... og ikke peiling på gynekologer osv, er det noen som har noen å anbefale?? Der jeg bodde før gikk jeg hos gynekolog hele svangerskapet, og foretrekker igrunn det å også.. men virker ikke som om det er vanlig her. Har fått time hos fastlegen neste uke, men synes ultralyd er så flott.. da vet jeg alt er OK

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei jenter!

 

Innflytter her:)

Har bodd i Stvg i 6 år nå og blir nok værende, ja:)

 

Har termin 15.august:-))))

Har ventet i 2 år på dette og hatt 5 prøverørsforsøk og endelig er vi der!!!

 

Ang. gynekologer i Stvg, så har jeg prøvd dem alle....

En må ha henvisning til feks. Dr. Braut, Dr. Bergh og Dr.Synnøve Ørn. Marit Veholmen kan en gå til uten henvisning da hun er privat og det koster vel 900;- for en UL, men vel verdt det:-)))

 

Jeg holder en knapp på Braut og skal til UL i uke 12 hos han. Veeeeldig dyktig og behagelig mann, anbefales absolutt!

Ellers så er Ørn velig flink.

 

Lykke til videre alle sammen!

 

Hvem vet - kanskje vi treffes på "fødeloftet" i august? *knis*

 

GODT NYTTÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mamastork.no (Skagen) har private jordmoedre og UL til kr 500.

 

Jeg er ogsaa innflytter, har bodd her snart 2 aar :-) Og vi provde vel et aar foer jeg ble gravid.

 

He he, er det din foerste, IVF m/baby, og saa ska du paa foedeloftet? Du er toeff du! Jeg maa innroemme at jeg har en foelelse av at jeg kommer til aa ville ha lystgass under foedselen saa det blir vel vanlig avdeling for meg. Skulle gjerne fodt helt naturlig, men siden det er min foerste vet jeg liksom ikke helt hva jeg gaar til :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette blir min første, ja.

 

Og ja, jeg er tøff:-) Blir vel kanskje litt ekstra tøff etter 5 prøverørsforsøk og føler at man kanskje da klarer litt mer? Ihvertfall føler jeg det nå, så får heller tiden vise:)

 

En plass må jeg jo uansett begynne....og då får jeg vel heller begynne på "topp" og evnt. bevege meg nedover skulle det bli for galt.

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!

Takk for tips!! Det er så vanskelig å orientere seg i jungelen! Fikk time på Hinna klinikken, men synes at ventetiden var lang, og prisen en smule høy. Skal prøve den jordmor-plassen, snakket også såvidt med Dr. Ørn.

Hvordan er formen deres ellers??

 

Jeg er helt i koma. Var frisk som en fisk gjennom de 2 andre svangerskapene, men nå er jeg små kvalm konstant. Er sulten, men mister matlysten med engang jeg begynner å spise.

Måtte fortelle det i dag på jobb til nærmeste kolllega, selv om jeg synes det er tidlig. (uke 8), og i morgen tror jeg jeg må snakke med sjefen. Fortsetter dette blir det sykemelding på meg :-(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bomper denne opp igjen*

 

så kossen e formen nå då jenter?

eg sitte bare her og vente på at det ska bli over midnatt sånn at eg kan se at ukene på BIM forandre seg fra 10 te 11;-)

 

ellers: vondt i hodet, trøtt, slakk, kvalmen... spiser litt lite om dagene, men sover lenge og orke ikkje så mye...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr.lilleeidet!!!

 

Helt fantastisk mann! Begynner å dra på åra...mor gikk til han når hun ventet meg..og jeg er 27..he he

 

Han holder til på hinna, og han anbefaler iallefall meg til å gå annenhver mnd hos han, og annenhver mnd hos jordmor.

 

Bor i sandnes, men ville kjørt til dr.lilleidet p hinna om jeg bodde i egersund altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er egentlig veldig fin. Er 5+2 i dag. Måtte ta en test til bare for å se at den også fortalte meg at jeg var gravid (det gjorde de tre første testene også...) Streken kom fram så kjapt at det var absolutt ingen tvil om at det er noen der inne. :)

Jeg er ikke kvalm, men litt trøtt. Ellers opplyser min kjære om at jeg er ganske hormonell... Føler meg generelt litt sur og jeg griner av det meste som er søtt eller trist. Noen som vet om man kan ta nattlysolje når man er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...