Gå til innhold

Hyler i søvne!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi hyler i søvne med det resultat at hun våkner... første gang hun sovner sovner hun ved puppen. legger henne i sengen, så går det en liten stund før hun begynner å gråte i søvne. det bygger seg opp til hun våkner av det. vi kan ikke se at hun har vondt noe sted, hun er mett og passe varm og med ren bleie.

er det noen som vet hva dette er?? som kan komme med erfaringer eller gode råd? det er ganske så slitsomt.

det skal også sies at de siste dagene har hun grått og grått når hun skal legges for kvelden. heller ikke da er det noe galt. jeg pleier å legge henne ved første gjesp eller hvis hun begynner å bli litt sløv. sove på dagen er ikke noe problem.

hun er bare to mnd.

takknemig for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min sønn kan våkne med et skikkelig hyl!! 3 mnd ca.. helt forferdelig og jeg iler selvsagt og tar han opp.. han roer seg med en gang heldigvis;)

Hs sa det var helt normalt og at fra ca 3 mnd alder kan det være mareritt/drømmer.. husk de oppdager en ny verden.. alt er nytt for dem.. en del å bearbeide for de stakkrs små;)

Skrevet

har vært innom mareritt, men har de det når de er så små?? og hva i all verden har de mareritt om?? tomme pupper ;O) ?

separasjonsangst har jeg og vært innom. tror ikke det heller. pappan er nemlig best å være hos når hun har våknet og hyler. men nå sovnet hun til pupp og jeg lot henne sove lenge på fanget så nå håper ejg hun sover. hun sover kjapt 6-8 timer når hun først sovner.

men kl er halv ett og vi er slitne, så hvis flere har råd/tips så syng ut!

takk til dere som har svart.

Skrevet

så hs sa det var normalt? det var godt. men da må hun ha noen grusomme mareritt siden hun fortsetter å hyle..hvis de klarer å sette ting i sammenheng så kanskje det er derfor hun hyler når hun skal sove fordi det er skummelt.

nei nå fikk jeg vondt av henne...stakkars..

jeg har prøvd å se om det er sammenheng om vi har gjort noe nytt, sett noen nye mennesker, skjedd mye, men idag har hun såvidt bare sett en ny person, og ellers vært på middag hos besteforeldre som vanlig.

tips til hvordan forhindre mareritt?? aldri hørt om at det går men...;O)

takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...