Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Unnskyld for ett merkelig spm kanskje,men er det flere enn meg som har fått større nese den siste tiden før fødsel? Så meg nemlig i speilet istad,og hva jeg så jeg? Jo nesa mi var blitt til den potetnesa! Tilogmed samboeren lo når han så meg;) Skikkelig lekkert... Mener nemlig at flere av venninnene mine fikk hovne neser ett par uker før de fødet,men jeg har jo faktisk 7 uker igjen til termin. Blir herlig å se slik ut i nesten to måneder.. hihi..
selfangerkjerringa Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Faktisk så har jeg opplevd akkurat dette... våkna en dag forrige uke og hadde DEN hovne nesa! Den var skikkelig øm også... var sånn i to dager før den ble normal igjen. Gudene vet hva det var for noe, er bare glad den ble sitt normale oppstopper-selv igjen jeg ps: er 39+0 idag.
LisaColli Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 har hørt noen snakke om fødeansikt! at man hovner opp;)
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Jepp stemmer det! :-) Ikke alle som får det, men noen får det såkaldte fødeansiktet. Da hovner du opp i ansiktet litt her og der og får faktisk et helt annet preg.... Det er slik andre kan se på deg at du ikke er langt fra fødselen! :-) Mor sa det til meg i går at jeg så helt annerledes ut i ansiktet nå... at jeg ikke så ut som meg selv på en måte.. :-P litt morsomt også da
Mrs. Bouquet Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Har hatt dobbelt så stor nese i et par måneder jeg nå. Ser ikke ut som meg selv lengre. Vondere å puste er det også. Det er nok vannansamling, for har fått poser under øynene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå