Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Ser at det er stor forskjell på oppgitt vekt og lengde på fosteret. Her på BiM får jeg opplyst at jeg (uke32) har et foster på ca 1400 g og 38,5 cm i magen, på mammanettet er tilsvarende tall for uke 32 1950 g og 40 cm. Hva er riktig?????
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 På bim henviser de til den 32. uka di, mens på babyverden og mammanett henviser de til den uke du akkurat er ferdig med! Så når du går inn i 32. uke, så skal du lese på uke 31 på andre nettsider! )
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Åja :-) I uke 31 på mammanettet var det 39 cm og 1750 gram, så det stemmer fremdeles ikke helt, men i alle fall bedre :-) Takk!
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Ja, jeg har også reagert på den store forskjellen på vekten rundt omkring! Men nå har jeg forstått det sånn at BiM er ganske på jordet når det kommer til dette med vekta! Jeg har sammenlignet mammanett og babyverden sin estimering, og det er litt forskjell der også, men mye mer likt enn med BiM! Er nok vanskelig å vite, men jeg stoler mer på at babyen min har ca vekta til mammanett enn på BiM! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå