marben Skrevet 30. desember 2006 #1 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei. Fikk en flott jente 3.desember, hadde termin 3 januar. Hun veide 2293g. Allt har gått kjempe bra. Hun veies ofte på helsestasjonen. Nå veier hun 2420 g., hun har ikke lagt på seg noe den siste uken. Nå ammer jeg 2. hver time. Håper det fører til at hun legger på seg. Det er jammen ikke lett å vite hvor mye hun får i seg. Vil jo gjerne fortsette med amming og ikke gå over til flaske. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7594136-f%C3%B8dte-i-uke-35/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #2 Del Skrevet 6. januar 2007 Gratulerer med jenta! Jeg fikk en gutt med lav fødselsvekt i oktober.Han ble forløst med keisersnitt og veide 2210 ved fødsel.Han er 11 uker nå og veier 4400. Det har gått helt fint , de er ikke så veldig småe når de er over 2 kg ved fødsel så det pleier å gå bra.Min var egentlig ikke prematur men det var andre ting som gav lav fødselsvekt.Jeg har også veid han hver uke slik som deg.Det er litt slitsomt men beroligende å følge med vekta og se at han får i seg nok melk,Nå har jeg begynt å slappe mer av ,skal jo snart på 3mnd kontroll. Jeg har tidligere hatt en prematur gutt som veide 1730 ved fødselen og det syntes jeg var enda mer stress enn med denne her som var over 2kg ved fødselen.Men også da gikk det helt fint og den gutten er nå en kjekk ung mann på helt normal str. og vekt. Han var for liten til å ta puppen så jeg måtte gi han flaske og pumpe meg den gangen.Nå derimot så har jeg kunnet amme fra fødselen uten problemer og det er kjempeflott.Ungene kommer seg fort og tar igjen de andre på samme alder etterhvert når det gjelder vekt og lengde. Lykke til videre med gullklumpen din! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7594136-f%C3%B8dte-i-uke-35/#findComment-7677840 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå