Gå til innhold

Hva slags symptomer hadde du når du fant ut at du var gravid?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er 10 dager over ikm, begynte å spotte bittelitt for 2 dager siden og det kommer avogtil noen klumper.

* vondt i tennern

*ømme brysvorter

*har SINNSYK god luktesans

*reagerer på div matlukt ol som jeg blir kvalm av

*fått treig mage de 2 siste dagene

*1 uke før ikm hadde jeg vondt i eggstokka hver dag, +økt utflod.

*vondt i korsryggen

*gangsperre i lår og legger

*humøret mitt er forferdelig ute av kontroll! Sinnet mitt er helt forferdelig, og kan begynne å gråte av små ting!! noe som jeg aldri aldri gjør!! Er en person som gråter ganske så sjeldent... Er også ganske tålmodig og bruker ikke å fare opp for småting.. Men har hatt dette sinnet i snart 2 og en halv uke!!

vil en blodprøve på legekontoret vise en eventuell graviditet før en vanlig test vil slå ut??

tok en test idag og den var fortsatt negativ! Blir ganske så irritert av å vente på at mensen skal komme eller om jeg er gravid. Kroppen min er en slagmark føles det ut som!!

dette ble litt langt men jeg må bare få det ut.. har mest lyst til å eksplodere her jeg sitter..

Fortsetter under...

testet igår og fortsatt neg, blodårene har poppet skikkelig ut på bryst og ut mot armene, egentlig så " gjemmer" blodårene seg på meg... så fikk jo litt sjokk da! blei sånn for et par dager siden! gikk du langt over ikm før testen slo ut?

Har du testet igjen eller? Hvordan går det?

Jeg var kvalm hele dagen, større ømme bryster, ekstremt god luktesans og var trøtt hele tiden før testen viste positivt. Hvis du har uregelmessig syklus, så kan det kanskje hende du har hatt en veldig sen eggløsning? Kanskje?

Håper du tester positivt nå da :o)

• 3 uker senere...

Annonse

en uke før forventet mens hadde jeg sterke smerter nede i korsryggen. Strålte nedover beina. vondt å sitte og ligge. beste var å holde meg i bevegelse. Dagen før mens følte jeg sterkt på meg at den ikke kom til å komme. Dagen etter forventet mens tok jeg testen. to streker !!! var litt kvalm de første dagene, noe som ble sterkere og sterkere for hver dag. Luktesansen ble bedre, tisse mye, veldig ømme bryst. trett, gangsperre i magen, øm livmor, humørsvingninger, merkbare blodårer nederst på magen og på brystene.

Hei.har det akkurat som deg!!! har ikke hatt mensen på fem uker, har de samme symtomene og graviditets testen er negativ. Blir gaaaaaal, hadde vært greit å vite nå liksom!!!har en datter fra før og med henne var testen positiv med en gang. godt å vite at jeg ikke er alene, men det værste er liksom at jeg har trodd at jeg IKKE er gravid...derfor er det så merkelig at mensen ikke kommer(innbillt svangerskap kan jo skape forsinkelser), og den er ALDRI forsinket!!!

hmmm....vi får nok bare vente se å ja. ikke stort mer å gjøre med den saken.

deilig å få det ut ja! :)

• 4 uker senere...

Vi er ett par som har følgende opplevelserl:

Hun tok grav.test den 2.2 som var litt positiv (litt utslag på hcg), ny grav.test 5.2. som var negativ, også 4 grav.tester etter 5.2. var negative. Hun skulle ha hatt mens den 9.2., siste mens var 12.1.

Hun har flere symtomer på graviditet: ømme bryster samt mørkere (brunere) brystvorter, kvalme, svimmelhet, varm følelse i hodet, hovnet opp i skjeden (noe ubehag. pga. dette ved samleie), brun stripe opp til navlen, impulsivitet og humørsvingninger. Hun har født 3 ganger tidligere. Det første svangerskapet som endte med SA i uke 9, slo ikke ut på hcg i urin eller på blodprøve (først i uke 9 på urin) og hun hadde menstruasjon som om hun ikke skulle vært gravid. Denne gangen har hun verken fått mens eller blødninger. Hun har aldri gått mer enn 3 dager over mens med unntak av ved svangerskap.

Hva kan dette skyldes?

Er hun gravid eller kan det være noe annet?

Eventuelt hva?

Noen som har peiling?

Hilsen forvirret par.

• 2 uker senere...

Moonflower: Nei... Har ikke fått mensen enda, fortsatt negative tester. Men var på ultralyd i dag og fikk beskjed om at jeg hadde en cyste i livmoren på 3cm.

Skal på ny ultralyd om ca. 3 måneder, synst ikke dette er holbart og la oss vente slik på ett skikkelig svar!.

Lurer på når hjertet der inne vanligvis begynner å slå?

Og når det synes på ultralyd (hvor mange uker) ?

Føler meg fortsatt gravid...

FORVIRRET...!!!

mange jenter som ikke får gravid resultat på tisse sticken før de er i uke 6, blodprøve vil da vise deg at du er gravid eller ikke..

når jeg merket at det var noe rart med kroppen min så tok jeg test, bruk morra urina, den er mest sikker og inneholder mest stoffer.

min merkverdige ting som gjorde at jeg trodde at jeg var gravid var...ikke le....det lukta baby når jeg tissa. samboeren min merka det også..hihi...alt annet kom lissom etter at jeg testa positivt...merkelig det der..

men ring legen din for blodprøve=)

lykke til

en syste kan faktisk føles ut osm man er gravid. en på legekontoret som mamma jobber trodde ho var gravid. ho begynte å få melkespreng og magen vokste. tester viste at ho var gravid, men på ultralyd så fant de syste på eggstokken.... heldigvis godarta...

jeg også lurer på dette.. skulle hatt mensen på onsdag jeg. Men ikke sikker på at jeg er så regelmessig av meg. Jeg har hatt mensenmurringer i over en og en halv uke... men mensen kommer som sagt ikke.. Litt usikker på om sånne murringer er et tegn men.. Kan jo være at jeg akkurat har sluttet på pillen også da.. Har testet meg to ganger og de var begge negative..

venter i spenning jeg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...