Gå til innhold

Sydenferie...


snehvit77

Anbefalte innlegg

Tenkte å reise til Kanariøyene i slutten av mars for å feire 30 årsdag, men er det noen som har noen forslag til hvor? Har hørt mye bra om Tenerife...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt! Det hadde vi og tenkt. Jeg fyller 30 år 2. april og trur vi skal ta en tur til Gran Canaria. Vi har vart på Fuerteventura 2 ganger og en gang på Gran Canaria. Lurer litt på Tenerife denne gang..... Fuerteventura har mye strender med store bølger typ "surf paradis". Gran Canaria var mer grønnt og mer shopping. Vi var i Puerto Rico som var kosligt men litt slitt. Tenerife er vel et mellom ting? Husker ikke helt, men samboern har vart der...

Når har du termin? Selv har jeg 27 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-)

Jeg har forløpig termin den 22. juli.

Så moro hvis det blir noe tur på oss begge.

Tror vi satser på Tenerife, men bestiller nok ikke tur før i februar. Prøver å se om det blir noe billigere... Tvilsomt, men men.

Vi får holde oss oppdatert om hverandre, så kanskje vi sees, om ikke annet enn på flyet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;o) Så kul! Bursdag og termin nesten samtidig!! Er det første mann eller? Vi har ikke noen, så dette er ganske stort... Bor i Oslo. Er innom her ganske ofte men har ikke skrivit så mange innlegg. Kul å se hva andre sier... Er egentlig svensk, men har bodd i Oslo i snart 5 år så vi bllir nog kvar et tak til. ;o)

Lycke til med reisen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg var i Tenerife, men det var veldig fint der da. Stille og rolig, kansje litt vel mange turister, men det er vel kanariøyene uansett. Husker spesielt at de har veldig god mat, og noe flotte strandfigurer i påsken. Drar dere dit må dere ta dere en tur til dyreparken som er i nærheten av hovedstaden, den heter noe med papegøye tror jeg, der var det veldig fint, med delfinshow, papegøyer som syklet osv. Spesielt gøy for barn da, men kansje ikke når den ligger i magen.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...