Gå til innhold

Hva vil dere at barnet deres skal hete?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis vi får en gutt ska han hete: Nicolay.

Hvis vi får en jente er jeg ikke sikker. hadde lyst til a barnet skulle hete nathalie men er så mange vi kjenner som heter det.

Men synes Linnea og Andrea er fine navn da

Annonse

Aner ikke guttenavn... utrolig mange fæle navn i navneboka. Alle de fine navna er jo brukt opp!! MEn jeg har bestemt meg for å drite i det og ta et navn jeg syns er fint, selv om tusen andre heter det. Jeg må bare finne det først.

Jentenavn er enten Matilde, Natalie eller Madeleine

Jeg har en sønn som heter Oliver, og hvis han skulle få en lillebror så vil jeg at han skal hete: Noah, Mathias, Christopher, Nickolay, Theodor.

Om han skulle få en søster, vil jeg at hun skal hete: Elise, Andrine, Ada, Hannah, Cathrine..

Så spørs det hva samboeren min kunne tenkt seg av navn.. Det er lissom den vanskligeste delen med å velge navn!! :-)))

det er så mange fine navn..har en datter som heter elida.får vi en gutt neste gang tror vi han skal hete patrick.av jentenavn syns vi leah sofie,vilde,aida,karlise og martine:)er fine navn...thea emilie og leander er også kjempefine navn.

Annonse

Vi har ikke begynt og diskutere det så veldig seriøst.. Foreløpig har vi bare lagt navnene vi like\ikke liker "på bordet"..

Men om jeg skulle få tvillinger så skal de hete Ask og Embla!!! :)

Vil egentlig at datteren min skal hete Embla uansett.. Har sagt det siden jeg var liten at mitt barn skulle hete det!! Hehe..

om jeg noen gang blir mor og det blir en jente så vil jeg kalle henne hanna amalie..etter min mormor...det er noe jeg bestemte meg for allerede som 10 åring...

mista mormor 5 dager før jeg fyllte 1 år... :(

gutt vet jeg ikke ????? mange fine navn til begge kjønn egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...