*BlueAngel* Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 jeg fikk 2 stk her til jul så jeg selger den ene... den er så klart ikke brukt å man kan høre hjerte lyden til barnet samt hikking å spark... har er en link til den http://mammaogmeg.no/product_info.php?products_id=28 hvis noen er interresert så send meg mail på [email protected] ps. det er 2 under steker på mail adr min alle tar feil der =P
*Angelface* Skrevet 31. desember 2006 #2 Skrevet 31. desember 2006 Jeg er interessert. hva skal du ha for den:)?
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 31. desember 2006 #3 Skrevet 31. desember 2006 Har du prøvd den andre du fikk? Hvordan fungerer den i såfall?
Lenemor-mammaen til mikael Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 jeg har også denne, de sier at den er bra, men selv har jeg ikke fått hørt hjertet med denne enda, (har hørt den 2 ganger hos legen). men de sier at fra 5. måned er det lettest å høre den lille. det som kan være slitsomt med den, er at du hører hver minste lille bevegelse du gjør med "boksen" fingrene dine knitrer på en måte og ofte tror jeg at det er hjertet. men man finner vel en teknik på den etterhvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå