Gjest Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Jeg er p jakt etter en film, Fivel i Ville vesten (eller en amerikansk drøm 2 som er samme film med annet navn) på VHS (da den ikke finnes på dvd) Er det noen i drammen eller omegn som har denne?! Jeg reiser gjerne retning oslo også om noen vil låne den bort. Vet den går p tv3 mandag men vil så gjerne se den i morgen da det har vært tradisjon i min familie... Filmen jeg har er dessverre blitt borte:( Noen som kan hjelpe meg?!
**¤¤** Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Nei, dessverre. Har bare nr.1 på vhs ellers så kunne du ha fått lånt den.
Loppa- nr2 i magen Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Tror kanskje at mamma har den. Men det er i Tønsberg da.... litt langt å kjøre ;O)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Jeg vet pappa har den,men han får jeg ikke tak i for han er i Thailand. Jeg har Fivel "Gull feber" og Fivel "Hikke anfallet"....men det hjelper kanskje ikke??? (Oslo) Hva med å dra på noen bensinstasjoner,mulig de har den der???
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Den finnes dessverre bare på VHS og selv ikke MGM Megastore har den:( De solgte den forrige uke så det er ikke bare meg som savner Fivel;) hehe... Tønsberg er litt langt ja, dessverre. Jeg kan jo vente til mandag og se den på tv men det er jo ikke det samme;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå