^**jente79+knøttet**^ Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Er det noen som har linkene til der du ser på en video snutt der det plutselig dukker opp et spøkelse, samt det spillet du skal holde deg innenfor kantene og på slutten kommer et skremmende ansikt opp. Det er her de har blitt lagt ut tidligere, men jeg har mistet linkene til dette. Håper på litt hjelp.
Mamma Brumm Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 http://fun.sdinet.de/flash/games/lab.swf Huff, den er jo så ekkel!!! Men litt morsomt også så tok vare på linken fra tidligere
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2006 Tusen takk:) Ja den er skikkelig ekkel. Må bare skremme brødrene mine litt hehe. Du har ikke den filmen der hodet plutselig dukker opp (spøkelse)?
Mamma Brumm Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Nei vet ikke om den filmen desverre (eller heldigvis!). Blir så lett skremt av sånn, en gang er nok for meg!! Moro å se reaksjonen på andre da men! He he!
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2006 hehe ja, viste den til samboeren og dataen holdt på å gå i gulvet:o)) lo så jeg grein da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå