Victorials Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Kjennes ut som om det blir presset om magesyre som brer seg fra ribbeina og over hele magen og ned i korsryggen.... Utrolig ubehagelig!! Noen som har hatt dette og kan svare meg hva det er? Er i uke 33...
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har det sånn,men ikke magesyre... Bare kjenner ett konstant press på alle ribbein både i ryggen og bringen,og så går det nedover til korsryggen. Og der begynner bekkensmertene. Veit ikke hva det oppi er,men forhåpentligvis går det over snart.....
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Er også plaget med endel magesmerter som ikke er kynnere. Snakket med legen om dette og han mente det kan være luftsmerter, smerter fra galleveiene eller nyrene. Dette pga press og hormoner. Veldig vondt, men ikke farlig fikk jeg beskjed om.
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Det har jeg nederst i magen-- Og det er ikke samme type smerte. Tror egentlig dette bare er lille junior som ikke er så liten lenger... Så han presser på litt mye rundt omkring inni her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå