Gå til innhold

Lungebetennelse og hosting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor viktig er det å få behandling for lungebetennelse tro? Har tre uker igjen og lurer på hva denne lungebetenennelsen og intense hostinga kan føre med seg? Typisk å få sånn når legekontoret er stengt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville iallefall fått det sjekka!

Skrevet

Kommer vel ann på hvilken type lungebet du har. Men du bør få behandling. Hvordan vet du at det er lungebet foresten??

Legevakten har vel åpent????

Skrevet

Eg har hatt lungebetennrlse velding mange ganger da eg ikkje altid er like flink å ta aestmamed. min når eg er litt forkjøla. Der er to typer lungebetennelse. Kald- når du har lite eller ingen feber. Varm- som gjer mykje feber. Det er vondt å puste og hoste er heller ikkje så veldig behageleg. Det er farleg med lungebetennelse når ein går gravid. UNgen kan få ein infeksjon lik din å faktisk kan han dø av det. Så ver så snill å kontakte legekontoret så snart som muleg viss der er mistanke om lungebetennelse. Du skal da leggast inn til overvåking for å vere sikker på at babyen har det bra. Det har i allefall eg måtte, og det var veldig greit å føle seg trygg på at ein er i trygge hender. Så ring til lege ¨så fort du kan.Lykke til og la høyre fra deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...