Gå til innhold

Hører ikke til her, men skravlesiden er ikke for anonyme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så plutselig nå når jeg var på do at jeg har fått flere kviser eller hva det kan være i "hår-trekanten der nede" Ca 3 store og ca 4-5 mindre. Det klør ikke, men ser jo ikke så pent ut da. Prøvde å klemme på de store, og da kom det av det ytterste hudlaget og litt blod kom ut. Kan det være bare ordinære kviser??? Har aldri hatt det før der....

Skrevet

Kan være ingrodde hår. De kan komme hvis du barberer deg. I så fall må du fa de ut, hvis ike gror de bare lengre inn.

Skrevet

jeg barberer meg ikke. Men kan det være nye hår som ikke kommer fram?

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men det kan være herpes. Har det selv, og det begynte sånn.... :o(

Føler selv for å være

---

Skrevet

Er ikke kviser det samme som talgkjertler som er betente??Regner med at det er kviser. Hvordan ser kjønnsvorter ut?

Skrevet

Burde jeg gå til lege hvis det er herpes? Trodde det var sår på leppene jeg. Vet at det smitter da. Hvordan behandles det? Hvordan utvikler det seg siden du sa at det begynte slik?

Skrevet

Kjønnsvorter ser ut som små blomkål.. Slik som vanlige vorter.

Skrevet

Er lurt p gå til legen da, ja. De tester det og så kan du få medisin som gjør at det ikke kommer så lett nye utbrudd. Men hvis du har det, har du blitt smittet de siste to ukene...

Har det selv og har ikke hatt utbrudd på 8 år eller noe:) Men du blir aldri kvitt det. Mange som har munnsår som det kaller forkjølelsessår, men som er herpes 1... Herpes 2 er kjønnsykdommen. Men kan få herpes 1 der og.

Skrevet

Jeg har aldri hatt munnsår eller noe likt. Heller ikke sambo, så jeg kan jo ikke ha blitt smittet av noe. Hmmm, kanskje jeg skal til legen for sikkerhets skyld. Eller vente noen dager å se hva som skjer.

Skrevet

Blir vondt hvis det er det, og etter at de sprekker er det og for sent å teste de:) Men er du ikke bekymret så kan du vente, er ikke noe du egentlig får gjort:) (bortsett fra medisinen jeg skrev om over) Og hvis ingen av dere har det - så er det nok ikke det! Og man får et utbrudd etter man er smittet - så man vet om man har det eller ikke!

Håper på det beste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...