ukjent Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Jeg bruker brettebleier til mitt barn på 6 mnd, men vurderer å gå over til formsydde bleier siden brettebleiene er vansklige å få på han nå som han er mer aktiv. Bør jeg bytte til formsydd av den grunn? Hvilke formsydde bleier er best?Hvor lang tid tar det før de tørker hvis man ikke har tørkerom eller tørketrommel?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Jeg synest grunnen din for å gå over til formsydde er veldig god. Brettebleiene kan du jo fortsatt bruke på natt og som reserve. For å korte ned tørketiden er det greit at innleggene er utbrettbar slik som totbots, helsydde bleier som popolino twosice/ sandys tørker senere. Lommebleier tørker mye fortere og er myke også uten trommel. Men disse er dyre i innkjøp og er ikke like naturlige som bleier av bare naturfiber. Meld deg gjerne inn på tøybleieforumet på tettinntil.com
tusseberta Skrevet 31. desember 2006 #4 Skrevet 31. desember 2006 Vi bruker popolino, de tørker på litt over et døgn her, men vi har vaskerom med varmekabler på gulvet. (se nøstebarn eller vidunderbarn) Pockets (lommebleier) tørker raskere fordi det er en bleie med lomme hvor du legger inn separat innlegg.(se f. eks kenguruloftet/krusedull eller danske babybiksen).
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 ImseVimse har også formsydde bleier. Har akkurat kjøpt ein bleiepakke (men får jo ikkje testa den ut før om 8 mnd eller noko sidan chiquitin framleis er i magen og vi har også tenkt å bruke brettebleier først). I tillegg har eg kjøpt to fuzzi bunz pockets brukt på tøybleieforumet på www.tettinntil.com (anbefalast!)
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 ImseVimse har også utbrettbare innlegg i bleia slik at det tørkar raskare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå