selma07 og engel Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har 24 dager igjen til termin, og har mange og vonde kynnere om natta. Kan dette være modningsrier? eller er det bare kynnere? Noen som har erfaringer/tanker om dette? har aldri gjort dette før jeg:-)
Mamma Brumm Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har også vonde kynnere om natta nå, har 4 uker igjen til termin. Spurte jordmor om dette og hun sa det er vanlig. Vet ikke om det er modning akkurat men liker å tro at det er det for da er det ikke så lenge igjen :-)
selma07 og engel Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2006 Vil å så gjerne tro at det er litt modning ihvertfall... Lengter etter å bli ferdig og etter å se jenta vår:-)
Mamma Brumm Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Jammen da synes jeg at vi bare skal bestemme at det er modning! ;-) Ikke lenge igjen nå!!
Bellen Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har 13 dager igjen til termin og har de siste ukene vært veldig plaget av sterke kynnere om natten. Jeg får de om dagen også, oftere nå enn tidligere, men da er de ikke like sterke.
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 jeg har også en del kynnere om natta,ikke direkte vonde men svært ubehaglig ja.25 dager til termin her. får også sterke kynnere når jeg står og sminker meg på badet det skjer alltid kjønner ikke hvorfor:P heh litt rart i grunn.. og hvis jeg har gått mye,er sliten får jeg også mye kynnere.. har ikke no forklaring,men huff det er ubehaglig i lengden:(
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Har det på same viset, både på dag og natt. Lille julaften var vi sikker på at noe var på gang å dro til sykehuset,der ble jeg satt til registrering,å det var sammentrekninger hvert 5 min i ca e halv time, men ingen kortere limortapp,så legen sa dette var sterke kynnere. Måtte bare vente å ta det med ro.Har 5 uker igjen,men det kjennes ikke slik ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå