Bussi Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Vi begynte så vidt med smaksprøver i går, så vi vet ikke så mye om dette ;-)
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Gutten min raper i hvert fall etter at han har spist grøt, men han spiser litt fort da.
k.l.e.m Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Kan nok være lurt. Får i seg en del luft når de spiser grøt også. Lillegutt her raper etter grøten, men ikke sikkert alle gjør det. Du kan jo prøve deg fram og se det litt an...
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Vi sørger for at gutten vår får rapet godt etter grøten hvis ikke gulper han senere. Kommer bra med rap oxo. Tror gutten min svelger litt luft siden han sluker grøten på et par minutter. Han gulper aldri om han får rapet.
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har hørt at de bare trenger å rape etter amming jeg da.
WP-TLogPeanut Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 Det er ikke alltid, men veldig ofte at TL trenger en rap etter hun har spist grøt,og hvilken som helst annet mat. Deilig nå som hun er så stor at dette skjer automatisk,slipper å tenke på å holde henne på skulderen og stryke på ryggen for å tvinge frem en rap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå