Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har slitt med svangerskapsdepresjon og fødselen ble satt i gang tre uker før termin pga søvnmangel. Men nattamming minimum annenhver time, holder jeg på å tørne. Orket ikke helsesøster på besøk, vet jo hvilket mas det er med den ammingen. Jeg er deprimert, fungerer ikke godt i hverdagen. Min mann er hjemme siden jeg er sykemeldt. Men nå må jeg ha medisiner. Selvmordstankene tar mer og mer plass. Har masse hjelp fra pstkratri, men kan lite gjøre når jeg ammer. Samtale er ikke nok. Vi har handlet inn flasker og NAN nr 1. Noen som kan gi meg tips på hvordan jeg kan få til en overgang uten for mye brystsmerte? Hvilke utstyr er lurt å ha i huset? Penger er ikke problem. Hva er praktisk å eie? På forhånd takk!
Blomman Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 flaskeposten.org -motsatte av ammehjelpen ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Takk.....jeg vet jeg ville ha ammet mitt barn om ting lå til rette for det.
Blomman Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Din helse først nå vet du - da kan du mamme igjen istedet for å amme i allefall!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Ja, det er så sant.....mamme er jeg ganske god på.....huff....må grine litt til.....har skrevet en mail til deg, Blomman...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå