LmS_3_prinsæssa Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 noen med erfaring ?? som har prøvd det for og sette igang fødselen.med virkning?? har termin i dag ,har hatt klyx stående en stund.men har ikke torset og prøve. noen med erfaring??
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Jeg ville ikke hastet med det enda hvis du har termin i dag, babyen kommer jo når den er klar! Har tatt klyx, ikke akkurat behagelig!
lettereforvirra Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Jeg tok det på slutten, men det var fordi jeg ikke klarte å gå på do. Snakket med legevakta først og det kunne sette i gang. Men jeg ville ikke satset på det. Ingenting skjedde med meg ihvertfall.. bortsett fra at jeg klarte å gå på do.
selfangerkjerringa Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Jordmødre fraråder å ta klyster hjemme for å få igang fødsel.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Har ikke hjulpet de i min vennekrets som har prøvd det! Du får nok heller satse på å "slite ut" gubben din med litt sengekos, skal visstnok hjelpe bedre en klyx (og litt mer behagelig enn klyx) ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå