♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 30. desember 2006 #1 Del Skrevet 30. desember 2006 må bare få nevne at jeg ser etter utenlandsk navn og norønne/nordiske navn skal ikke jenta mi ha uansett..bare så det er sagt.. (hun er foresten halvt spansk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@stronauten med 3 små Skrevet 30. desember 2006 #2 Del Skrevet 30. desember 2006 Har aldri hørt det, og fikk umiddelbart assosiasjoner til Hennesy, cognac... Synes Jenny er mye koseligere, men det er meg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaia, mamma til 1+ en spire=) Skrevet 30. desember 2006 #3 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg syns Jennesy var kjempe fint jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #4 Del Skrevet 1. januar 2007 Det finnes jo mange fine spanske navn som funker på norsk.Da jeg bodde i Spania syntes jeg Alba var så fint jentenavn.Mange jenter het også Jessica der,hadde kanskje heller valgt det.Carmen og Clara er jo flotte spanske navn som er veldig populært i Norge nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #5 Del Skrevet 2. januar 2007 Tenkte også på Hennesy først. Er Jennesy er 'virkelig' jentenavn, eller oppkonstruert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 2. januar 2007 #6 Del Skrevet 2. januar 2007 Tenker også bare på cognac. Andre internasjonale navn i samme stil er Jessie, Jilly, Jenny, Janice, Juana, Jeanie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #7 Del Skrevet 2. januar 2007 Har også barn som blir spanskspråklig, og jeg har vært bort i mange litt oppkonstruerte navn i Latin-Amerika, særlig jentenavn. Synes egentlig Jennesy føyer seg inn i rekken av disse. Det finnes jo mange fantastiske spanske jentenavn; Alma, Maria, Luna, men kanskje ikke samme stil som du hadde tenkt deg? Hva med Joana (med norsk j)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå