selfangerkjerringa Skrevet 30. desember 2006 #26 Skrevet 30. desember 2006 oh no... the matrix has come.... iiiiiih!!! ps: you've got mail, rødhette... EKTE mail faktisk! Stoler på Gullemors integritet, og velger å droppe anonymiteten oss rødhetter/ka-pinger imellom Så Gullemor: hvis rødhette viser seg å være øksemorder holder jeg deg ansvarlig og kommer tilbake fra beyond for å ta hevn!
rødhette* Skrevet 30. desember 2006 #27 Skrevet 30. desember 2006 ka-ping, jeg har da svart på mailen også Og øksemorder? pffft... hvorfor tror du jeg har så peiling på det med gift i maten? Myyye mindre gris, og betydelig bedre for slike pyser som meg som ikke er glad i så mye blod...
Gullemor Skrevet 30. desember 2006 #28 Skrevet 30. desember 2006 Den er grei, ka-ping! Koselig at rødhetter og ka-pinger mailer hverandre! ;o) (Så, rødhette*, hvis du NÅ plutselig tar en helomvending og blir øksemorder... ja.... da..... hmmm......?? finner jeg frem øksa mi!)
Gullemor Skrevet 30. desember 2006 #29 Skrevet 30. desember 2006 IGJEN treg til å skrive... Blir så dårlig flyt i denne tråden... Sorry, damer!
rødhette* Skrevet 30. desember 2006 #30 Skrevet 30. desember 2006 Som jeg skrev over, så er jeg aaaaltfor pysete til å bli øksemorder... Så ingen fare
selfangerkjerringa Skrevet 30. desember 2006 #32 Skrevet 30. desember 2006 jeg tror kanskje jeg kunne brukt hva som helst av nærliggende skarpe gjenstander for å få blodet til å flyte om noen gjør det jeg frykter aller mest under fødsel... ... setter på ENYA eller PANFLØYTEMUSIKK som føde-taffel-musikk... *grøss*
rødhette* Skrevet 30. desember 2006 #33 Skrevet 30. desember 2006 *setter på shoots and ladders for ka-ping istedet* Jeg har ikke tenkt å ha med noen cd til sykehuset jeg... men har en mp3-spiller i bagen da....
Gullemor Skrevet 31. desember 2006 #34 Skrevet 31. desember 2006 Jeg stikker, jeg, dere! ;o) Skal legge meg... Var nok ikke så natterangler som jeg skrøt av et øyeblikk her! Kjempenattakos til mine to helt klare og suverene favoritt-bim-damer! ;o) Gullefar hilser så mye. ;o)
selfangerkjerringa Skrevet 31. desember 2006 #35 Skrevet 31. desember 2006 har telefonen min, den er også mp3-spiller Der er det masse musikk, for enhver anledning... her er et lite utdrag: - postman pat og ole brum (jeg har en to-åring, hehe) - "desperado"-sangen, med antonio banderas - dum dum boys - ane brun - madrugada - "rawhide" fra blues brothers - Timbuktu - jamie cullum - Tenatious D - xzibit - red hot chili peppers (gammelt stoff, jeg kan ikke fordra det nye)
rødhette* Skrevet 31. desember 2006 #36 Skrevet 31. desember 2006 Skal komme meg i seng ganske så snart selv.. tenkte jeg skulle la sambo få lov å sovne først, så jeg ikke kom og snakka hull i hodet på han du la merke til vinner-tråden min? dytta den opp ens ærend for deg, gullemor hehe Kjempenattakos til deg også! Hils gullefar så masse (PS: julekortet fra dere henger fortsatt på veggen!)
rødhette* Skrevet 31. desember 2006 #37 Skrevet 31. desember 2006 Har du ikke shoots og ladders der? fydda! Hva med smashing pumpkins????? Seigmen???? Jeg har bl.a. astrid lindgrens barnefavoritter, Seigmen og noe klassisk musikk på min spiller.. among others hihi
Gullemor Skrevet 31. desember 2006 #38 Skrevet 31. desember 2006 Jepp, rødhette*, jeg så den vinnertråden! Grattis! Å, så moro å vinne ting og tang! Jeg har ved et par anledninger vunnet cd'er i konkurranser på radioen og det er også moro! ) NÅ går jeg... Nattinatt, jinter! )
rødhette* Skrevet 31. desember 2006 #39 Skrevet 31. desember 2006 ja, morsomt å vinne konkurranser jeg har vunnet en del parfymer, cder og dvder i Det Nye gjennom årene... Var ekstra morsomt å vinne klær til babyen for såå masse penger Skal vente til gullet har kommet ut, så skal jeg bestille Natti-natt, drøm søtt
selfangerkjerringa Skrevet 31. desember 2006 #40 Skrevet 31. desember 2006 rødhette: jeg har faktisk Seigmenn på mp3'n også Elsker "hjernen er alene"!!! gullemor: nattinatt, ønsker lykke til og sender fødetanker din vei... skal se vi ender opp med å føde samtidig hele gjengen, hehe ps: jeg ER høygravid og fødeklar jeg og, har bare ikke kommet så langt som å skrive det på nicket mitt enda... jaaaada, rødhette.. jeg ER treig!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #41 Skrevet 31. desember 2006 ka ping, du er så dyktig til å svare, kan du se på innlegget som heter Hjelp meg ? Hva er dette? har sett at du vet veldig mye.
rødhette* Skrevet 31. desember 2006 #42 Skrevet 31. desember 2006 Nå er du iallfall unnskyldt for å være treig, du svarer jo på mail også hihi Godt du har Seigmen på spilleren din da.. begynte nesten å bli bekymra her gitt! Var du på konserten på Samfundet da? Jeg var på ene konserten på Rockefeller... *drømme tilbake* Men shoots and ladders burde jo også være på mp3'n også.. og Smashing. Du har gjort dette før, så du har kanskje ikke like stort behov for å fremheve hvor langt på vei du er som oss "newbies" hehe Ok.. føde samtidig... Da sier vi natt til førstkommende mandag da! Deal? *snakke til babyen: natt til mandag. Hører du?! Natt til førstkommende mandag!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå