Gå til innhold

Ååå, babygutt er helt umulig... :(


~bubbe~

Anbefalte innlegg

Han har vært våken i hele dag, med unntak av pittesmå blunder.. Han har villet ha masse mat, noe han også har fått, og har småsovnet litt etter det. Men så våkner han plutselig etter en stund, og begynner å grine. Han vise tydelig at han er sulten, og jeg forsøker å amme ham. Men det er nesten helt umulig, han bare griner og hyler og spytter brystvorten ut ugjen, for så å grine fordi han vil ha den tilbake..Og masse sparking, boksing og kloring samtidig... Klikker snart for meg, er selv syk med feber, og gubben ligger og sover pga kink i nakken stakkars...

 

Uff, blir så frustrert av dette, neimen ikke lett med baby for første gang, vet jo aldri hva som er problemet.. det ser jo så lett ut for alle andre...

 

Er vel ingen andre som har det på samme måte...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mine har oppført seg sånn når de har vært plaget med luft i systemet. noen gode rap hadde kanskje hjulpet, eller minifom-dråper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan høres ut som luftsmerter. Har i dag fått noen råd for dette da det virekr som vesle gutt her også sliter med dette.

Gi babyen:

1 ts fenikkel te før hvert måltid eller 1 til 2 ts sukkervann. ( kok da opp 1 dl vann iblandet 1-2 ss sukker). Dette kan gis annenhver time evt oftere etter behov.

Mor bør unngå melkeprodukter over en periode.

Noen råd som kanskje fungerer:-)

Vært å prøve.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips:) Han har slitt med luft før, men trodde det var over nå.. Umulig å få han til å rape.. Har prøvd minifom og sukkervann, fennikkel te er vel verdt et forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt amme te på apoteket, og den skal også være for luftproblemer- er fennikel i den tror jeg.......

 

lykke til :)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vært våken i hele natt så å si..

theo har hatt masse luft i magen, og har hatt vondt, stakkars..

spiste lammelår, karbonader, potetsalat, og fløtegratinerte poteter i går, så jeg visste vel egentlig at det kom til å skje noe i natt..

heldigvis hjelper minifom litt, men ikke så mye...

kanskje jeg skal kutte ut melkeprodukter helt en liten stund, bare for å se hva som skjer?

det er ikke bare i natt han har hatt vondt. vet at han reagerer på løk og kinakål, så det har jeg kutta ut.

melk, bye, bye!!

 

og dere? godt nyttår!!

det skal bli spennende å se om barna våre reagerer på fyrverkeriet i natt!!

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og hatt en natt mer eller mindre uten søvn i natt. Vi spiste nemlig purre i går, og det var helt tydelig ingen suksess.. Så stakkars lillegutt har littet og vridd seg i luftsmerter i natt. Men han er ufattelig grei, da. Gråter nesten ikke i det hele tatt, bare klynker litt og får ikke sove.

Uansett, jeg skal ikke spise mer purre det nærmeste året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...