Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 Etter fødsel har jeg hatt sopp i skjeden tre-fire ganger. Det går bare ikke bort! Tror jeg får ta meg en tur til legen min snart, men kan jo ikke akkurat si at jeg gleder meg. Særlig fordi jeg vet at han har legestudent hos seg nå... Noen som sliter med det samme? Altså ikke lege med legestudent, men sopp...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Har ikke vært plaget med dette selv, men anbefaler deg å komme deg til legen slik at du får noe som tar knekken på det. Det er du som bestemmer om legestudenten skal være med når du har time, så det kan du bare varsle om når du ringer å skal bestille time.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Jeg vet at jeg kan bestemme det selv, men så får jeg litt dårlig samvittighet (typisk jenter...) fordi jeg tenker at legestudenten jo er nødt til å lære dette en eller annen gang! Ja, ja... Får i hvert fall ringe legen.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 etter flere antibiotika kurer for halsen, fikk jeg sopp infeksjon i underlivet. har siden fått det flere ganger, også etter fødselen. har prøvd alt mulig rart fra apoteket. men en gang fikk jeg en tablett å svelge, så gikk det bort. husker ikke navnet på den, men det vet sikkert legen din. tror det er den ensete hvor man svelger en pille. slapp alt styret med krem og vaginal piller. minuset med denne er at legen turte ikke gi den til meg når jeg ammet i tilfelle den gikk over i morsmelken
Blomman Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Du må ikke ha med legestudenten om du skal ha gu - det er lov å sifra at en ikke vil ;-) Be om å få en resept på diflucan (en kapsel, "spises" altså- og vips borte)
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Var mye plaget med det før jeg ble gravid, hadde også mye uvi. Etter at jeg sluttet å bruker stringtruser har jeg ikke vært plaget mer !
Blomman Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 ifølge relis.no kan diflucan brukes av ammende ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå