steinbukk81 "fødeklar" Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 jeg er såååå tett i nesa! har vært det tidligere i svangerskapet også, men det gikk over. Nå er det verre enn noen gang, og har vært slik ca 1 mnd tid. Har vært nødt til å bruke nesespray...lurte på om det var noen som visste hvor skadelig det kan være å bruke det, og hva det eventuelt gjør med babyen min? jeg får helt hetta av å være tett, nærmest en klaustrofobisk følelse! hadde blitt veldig glad for svar:)
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Jeg tror ikke det er noe farlig å bruke det selvom en er gravid, bare man følger anvisningen på pakken. Men har du prøvd saltvannspray? Det hjelper på meg og er helt ufarlig.
Nanna:-D Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Hei... Husker ikke hvilket merke du kan bruke og ikke, men det er ett slag du kan bruke. Har du en bensinstasjon i nærheten kan du jo stikke innom og lese pakkningsvedlegget før du kjøper. Ellers kan du prøve å ta litt tigerbalsam under nesa vis du har det. Kan være det åpner opp litt også....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Mener jeg fikk beskjed om at jeg kunne bruke otrivin og det måtte jeg ty til på selveste juleaften, da jeg var tett som fy... Tok bare en liten sprut rett før jeg la meg og brukte saltvann resten av tiden på dagen og kvelden. Men da var jeg så tett at ikke engang saltvann hjalp. Hvis du er veldig forsiktig og bare bruker det når du skal sove el noe annet er det ikke så veldig farlig tror jeg. Men vi gravide skal være mer forsiktige enn ikke gravide med slik, vet jeg. For det er noe med slimhinner og greier... mener jeg å ha hørt en gang.. (kan godt være feil det også da)
lillenina Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Nesespray kan brukes av gravide!!! Bruk anbefalte dose på pakken, ingen problemer med det, det er verre å gå å være tett hele tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå