Gå til innhold

41"2 åringen min er så masete og hører ikke etter hva vi sier til han i det hele tatt!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så sliten og lei av dette.Han vil ikke leke seg selv i det hele tatt.Greit å leke med han av og til ,men han er oppå oss hele tiden.Han får masse oppmerksomhet ,men blir liksom aldri fornøyd.Når vi er ute på tur gidder han ikke å gå,men skal bare stå på ståbrett.....Han har aldri villet ha middag og kaller meg stadig for dumming!Er veldig kravstor og krevende.I barnehagen er han som en engel og har flere venner og de skryter av hvor flink han er på alle måter..Forstå det den som kan......Han minste er ikke halvparten så krevende heldigvis..

Skrevet

Kunne ha skrevet akkurat det samme om min 4,5-åring. Er sånn i perioder. Kommer vel litt an på hvordan vi (foreldre) takler det, men jeg synes til tider ingenting hjelper. Kanskje det er en vanskelig alder å være i ? Jeg har aldri hatt en 4-åring før, så jeg vet ikke helt hva man kan forvente....

Skrevet

Dette høres akkurat ut som min gutt på 4,5 år. Tror det er noe med alderen jeg(håper det ihvertfall). Husker kusina mi sa da hennes andre barn ble 4 år, at hun gruet seg til det året.

Skrevet

Sånn er min gutt også og lillebroren er omgjengelig og "lydig". Utrolig frustrerende med en sånn umotivert gutt! Det beste er kanskje å overse det så langt en kan?

Skrevet

Takk for svarene:)Godt å høre at det ikke bare er meg som har det sånn!Håper det bare er en fase som går over.Det har vel mye med personlighet og temperement å gjøre også..Min er ihvertfall meget bestemt å sta...hvem har han det fra mon tro ;)

Skrevet

Så godt å høre at det ikke bare er her... Har ei jente på 4,5år som bare er helt umulig for tiden. I tillegg til at ikke hører eller bryr seg om hva vi sier har hun begynt å bli så utrolig sint. Hun får noen raseri utbrudd som vi aldri har sett maken til her i huset. Kaller oss alle mulige stygge ting hun kommer på (heldigvis ikke så mye verre enn "dust"..), og slår og sparker etter oss. Vanligvis er hun veldig rolig og grei og har ikke noe problem med å leke hverken alene eller sammen med andre, men disse annfallene er bare helt utrolig. Kommer typisk når hun må gjøre ting hun ikke vil (slå av barne-tv, rydde, avslutte lek el.l..) Kunne virkelig trengt noen råd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...