Gå til innhold

Har dere fått mage??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Så gøy, da!

Magen vel ikke så stor her hos meg,10+0,men har begynt å kneppe opp knappen i jeansene mine.. Bytter gjerne til joggebukser om kveldene, så kanskje en mamma bukse hadde vært noe allerede.. :0) Gleder meg til magen blir stooor :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11 uker på vei idag jeg:-)) Har fått mage ja, men enn så lenge går det bra med de vanlig buksene mine. går sikkert bra en stund til fordi de er så lave på livet, men treningsbukse er et must når jge er hjemme.. Kanskje vi ses på føden etterhvert vi da Maria?? Vi skal vel begge føde i Fr.stad..:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har fått ganske stor mage nå ja..får kunn på meg mammaklær nå.. har gått opp 7 kg oxo så håper vekten stagnerer litt.. er 12+3 jeg da=O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ikke har klær på, vises det tydelig at jeg er gravid :o)

Synes det er helt sprøtt, for jeg er jo bare 6+3!

Og sist viste det ikke litt i uke 20 engang. Klart det ikke er baby eller livmor som vises, men en liten kul nederst på magen, er det i alle fall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nok ikke fått mage pga graviditeten ennå nei, men har est ut litt ellers. Har måttet kjøpe større bukse, men noe typisk mammabukse trengs ikke. Er i min ellevte uke.'

 

Må legge til at jeg ikke er helt sylslank i utgangspunktet, så jeg trenger sikkert lengre tid før magen bli synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Så artig:) Moro at det syntes tidlig syntes jeg. Er 8 uker i dag og har måttet bruke mammabukser en uke allerede. Ser mer ut som jeg er minst 16 uker men,,,blir vel like vaggende stor som når jeg gikk med tvillingene ser det ut som nå hvertfall:) Men artig er det,ingen som tror jeg bare er 8 uker,hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 7+0, så ingen mage her - bukser passer like bra/bedre. Men dette er min første, så da tar det jo litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mitt første barn fikk jeg mage da jeg var 14 uker på vei eller noe. Nå er jeg 9 uker på vei og ser ingen mage, men merker at det strammer litt likevel. Jeg har en ganske flat mage i utgangspunktet og hadde derfor forventet meg tidlig mage nå - men nei!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt på magen fra før, men buksene har absolutt begynt å bli trangere rundt livet. Det er ubehaglig ihvertfall. Jeg er 10+2 idag med termin 30.07, Jeg skal også føde på fr.stad!! Vi må jo snart danne en klubb!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at det holder på å vokse frem en hard liten klump helt nederst på magen, men noen gravidemage er det ikke snakk om enda. Er 10+3 i dag, og har så langt bare mistet kg...så jeg sliter heller med at klærne mine er for store....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...