AE84 Skrevet 30. desember 2006 #1 Skrevet 30. desember 2006 heihei nå har jeg strevd for å legge lillegutt mens naboen skøyt raketter utenfor, d var ikke noe lett, og han ligge fortsatt våken og tuller...noe han ALDRI jør!! begynner å grue meg for i morgen, vett ikke om jeg kanskje skal legge han i vogna for så å vugge han i søvn igjen når han våkner eller legge an i senga og håpe på d beste!! hva er deres plan??
Gjest Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 Jeg er velsignet med et barn som ikke har merka noe til at naboen har feira nyttår siden november så for min del gjør jeg alt som jeg pleier.. For dere som har unger som våkner av det blir det nok ikke så veldig koselig. Kan bare ønske dere lykke til
sprellemor Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Tulla har leggetid ca 19, så jeg håper ikke dette blir noe problem. Men hun er syk nå, så hvis hun våkner rundt 12 (som hun gjorde i natt) så blir det kanskje litt vanskelig. Har faktisk ikke tenkt på det. Håper det kommer noen gode tips....
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Skal prøve å legge han i senga og håpe på det beste. Reagerte med hylskrik når naboen her fyra av noen raketter på torsdagen Men ikke reagert på rakettene som er sendt opp rundt her hverken i går eller i dag,så håper det går bra,hvis ikke tar jeg vogna inn i stua og legger han der hvor han har mamma i nærheten hele tiden
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Tenkte også på å sette på litt rolig musikk på rommet hans da,han elsker musikk
*bolla pinnsvin* Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 Vi skal ha besøk i morgen og noen skal ha med litt eldre barn, så da blir det raketter før de legger seg og da er knerten vår fremdeles oppe. Hvis han ikke reagerer med redsel av de rakettene, så tror jeg nesten jeg kommer til å kle på han og ta han med ut en tur for å se på de fine fargene hvis han våkner rundt midnatt. Men satser på at han sover seg gjennom det. Har ikke våknet av noen av "testskytingene" tidligere denne måneden i hvert fall.
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Her blir det som vanlig. Hvis han våkner så prøver jeg å roe han. Hvis det blir helt krise så tar jeg han med i stua til det har roet seg. Så får vi heller være litt trøtte imorgen. Regner med at han kommer raskt inn i de godt innarbeidede rutinene. Det er jo tross alt bare en kveld:-)
Molait Skrevet 30. desember 2006 #9 Skrevet 30. desember 2006 Ja gjør det noe?? Hvorfor ikke? Seriøst, om han våkner så bare gjør det du:) (klart blir han redd tar du han vel med inn igjen regner jeg med..hehe) Vi skal være borte i morgen. Kommer til å legge ham inn på et rom der. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre kl 24. Vil jo gjerne ut en tur og. Blir vel til at jeg løper ut og inn og sjekker om han våkner. Babycall er vel ganske poengløst..hehe. Våkner han tror jeg ikke jeg tar ham med ut. Da våkner han så veldig og blir vanskelig å få til å sove igjen etterpå. Har ikke så lyst til å tilbringe resten av kvelden på et rom alene med ham i forsøk på å få ham til å sove. Om han våkner (evt skriker) kommer jeg til å legge meg på en seng med ham. Inntil mor og med puppi munn kan verden rase ned rundt ham for alt han bryr seg tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå