Gå til innhold

Hva skal babyen deres hete da?

Kaia, mamma til 1+ en spire=)

Anbefalte innlegg

Jentenavn:

Tirill

Ronja

Rikke

Lilja

Tuva

Aurora

Maren

Betine

Hadde lyst på Maria Idianna (maria, som jeg egentlig skulle hete, og Idianna etter min oldemor ) men dette stjal min onkel! (Riktignok uten at jeg hadde fortalt dem om det). Sådet blir ikke det. Men tenker fremdeles på Idianna.

Guttenavn:

Emil

Tobias

Jonatan

Mori

Hm...litt flere jentenavn enn guttenavn her da:)

Fortsetter under...

til mamma0507..

gutte navnet ditt var veldig fin. jeg og samboern min har tenkt høl i hode på hverandre.. engang kom jg oxo opp med navet "aron, aaron" men likte "arion". det høres kanskje litt femini ut.. men synes det var kjempe fint.. også navnet "Dominic".. vi har ikke helt bestemt oss enda..

Jeg er enda ikke sikker på om jeg skal beholde eller ikke, men jeg tenker likevel på hva barnet skal hete ;)

Jeg føler med hele meg at barnet er en gutt, og Kian er nok navnet som surrer mest i hodet mitt. Jeg tenker også litt på William og Matheo, men jeg tror nok det blir Kian i alle fall.

Annonse

Gutt:

Noah

Jente:

Madelein

Teagan( utales Tigan)

Deliah

Adelia

Er ikke gravid enda men vi har kranglet om navn nesten siden vi ble i sammen da eg ville ha ei jente som skulle hete Vanja etter besto. Men da inn gikk vi komprimis at den kranglen skulle vi heller ta ved neste svangerskap. he he.. men nå har eg forelsket meg i dei andre alternativene og..

Jente: Hanna-Marie

(hanna etter min mormor og hans mormor som het johanne, og min oldemor på både mamma og pappa sin side, så måtte nesten bare velge det namnet :P)

Gutt: Andreas.....trooor vi????

men jeg tror for tiden at det blir en jente :P

men magefølelsen skifter heletiden.... :P

er 12+5 idag :)

Annonse

Vi blir nok ikke enig vi, så det blir visst lodd-trekning på oss gitt:)

Vi vet det bli gutt og jeg falt PLADASK for navnet Marco Andrè.....

Sambo`n synes ikke om Marco navnet men vil heller at gutten skal hete Markus Andrè..

Hva mener dere?

Er 19+3 i dag så det er enda en bra stund igjen å bestemme seg på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...