Gå til innhold

stemte magefølsen eller ultralyden hos dere??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har en oppfattelse av at magefølelse (i hvertfall for min egen del) går ut på ønsket om et spesifikt kjønn. Den magefølelsen vi eventuellt skulle hatt blir kanskje litt overdøvet av dette ønsket vi har liggende i underbevisstheten..?

Vet ikke om jeg får uttrykt meg riktig, men jeg tror nok ikke jeg stoler helt på magefølelsen min.

Satser på sikker tydning av ultralydbildene. Det har fungert bra de 2 andre gangene.

Lykke til alle sammen!!

Annonse

Rart, men med nr 3 visste vi ikke kjønn, og den dagen fødselen startet var jeg 100% sikker på at det var en gutt.. og ut kom gutt nr 3...

Jeg bare visste det!!

Nå er jeg mere usikker for de kunne ikke se noe "tut" på ul, men likevel klarer jeg ikke tro på at det kan være en jente. Det hadde jo vært litt spesiellt med en gutt til!! ;-)

Litt spennende å være så usikker også!

Hei!

Med de tre første hadde jeg magefølelse for gutt, ultralyd sa gutt på nr. 3 (med de to første ville vi ikke vite kjønn). Med nr.4 hadde jeg magefølelse for jente fra dag 1 - var litt engstelig for at ønsket om ei lita tulle holdt meg for narr, men diverse ultralyder sa jente, og ut kom ei jente! Så for min del har både ultralyd og magefølelse stemt med virkeligheten :-)

Hei!

Med mitt første barn hadde jeg magefølelse for jente og ultralyd sa jente. Jeg er gravid i 25.uke og magefølelsen sier gutt,men på ultralyd sa jordmor "kanskje jente", siden hun ikke så noe "tut". Det er veldig rart, for dette svangerskapet mitt er stikk motsatte av den første.

Kanksje noen vil gjette:

Noe kvalm`\brekninger fra uke 7-11, hjertelyd 120-140. Gått opp 3 kg bare. utrolig glad i saltet mat og potetgull med saltsmak,krydret mat, og saftig biff er digg. spiss mage, ikke kviser eller uren hud og er i utrolig god form. Kinesisk kalender sier gutt, ringtesten gutt.ul sier kanskje jente.

Gjette?

Magefølelsen har hele tiden sagt jente og to UL har vist jente, så da tror jeg nok det blir en jente :)På ordinær UL viste jordmor oss de tre strekene som hun sa var kjønnslepper og klitoris, så jeg tror jeg kan stole på det :) Med storebror hadde jeg sterk magefølese for gutt, UL viste gutt og ut kom en gutt. Så hos meg har magefølelsen stemt bra og det har ikke vært pga at jeg har ønsket meg et bestemt kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...