Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #2 Skrevet 30. desember 2006 spiser bare hipp. For mye klumper i annet,men synes hipp er litt ensformig,ikke mye varisjon. Så skal prøve småfolk i mikseren.
firemerkersmør Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 Foreløpig bare grønnsaksmos. Har prøvd flere av den. Lager litts elv også. Blomkål i dag. Gikk ned det selv om det var litt klumpe. Får jo ikke most det helt fint hvis jeg ikke tar det i te-sila, og da er det 70% igjen i sila (som ikke går igjennom)
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 30. desember 2006 #4 Skrevet 30. desember 2006 Min får hjemmelaget potet og gulerøtter foreløpig, tenkte å blande i brokkoli snart også. Han sluker det Men etter han begynte å få middag er ikke grøt like spennende lenger desverre...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2006 #5 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har en gutt som har brukt laaang tid på å venne seg til fast føde.Bare brakk seg.Men så lagde jeg fruktig kylling til ham og den er kjempepopulær-Koser seg med middag når han får det
Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. desember 2006 #6 Skrevet 30. desember 2006 han spiser det han får av middagsglass, men det eneste han ikke liker er bondegryta fra 8mnd til nestlè... ellers spiser han det vi spiser..om det ikke er sterkt krydra eller mye salt! det beste han vet er spaghettien jeg lager! kutter den i biter sammen med kjøttdeig og tomatsaus og litt ost..det nammer han i seg:) er 8mnd!
anni ke n - med ny baby Skrevet 30. desember 2006 #7 Skrevet 30. desember 2006 Maren får stort sett det samme som vi spiser (men uten salt selvsagt) og moset eller oppkuttet middag selvfølgelig. Får middagsglass innimellom. Hun er veldig glad i mat. Har fått dette over 1 mnd allerede, er 10 mnd nå. Spiser kvarte brødskiver. Har 7 tenner:)
Moi_ Skrevet 30. desember 2006 #8 Skrevet 30. desember 2006 Til dere som lager middagsmaten selv, og evt fryser ned... Hva fryser dere maten ned i ? Jeg har laget alt lillegutt har fått av middag selv, frem til nå FIkk sin første smak av middag på juleaften, og da ble det mosa kjøttkake og potet, syntes det var kjempegodt:) Han er 7 mnd
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 31. desember 2006 #9 Skrevet 31. desember 2006 I små glass, fikk av svigermor. Ellers kjøpte jeg 6 beholdere fra alexia (ikke helt sikker på om det var det det het...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå