Mrs. Bouquet Skrevet 31. desember 2006 #26 Skrevet 31. desember 2006 Som førstegangsfødende er det stor sansylighet for at dere ikke har kommet dere hjem fra sykehuset en gang. Så i hele tatt å vurdere en slik tur så tidlig er lite gjennomtenkt. Synes også det er greit å prøve å ikke være bitchi og vanskelig, men her er det nok mannen din som er litt vel egoistisk om han ikke glømmer hele greia.
Gjest Skrevet 31. desember 2006 #27 Skrevet 31. desember 2006 Jeg hadde syns det hadde vært litt skummelt hvis sambo hadde reist så tidlig etter fødselen.. jeg er også førstegangs.. og det er jo SÅÅÅ mye å forholde seg til når man får en liten en.. og da å dra på guttetur to uker etter termin er jo en merkelig prioritering fra hans side syns jeg.. Hadde det vært jobb så hadde det vært noe annet.. Og sjansen for at du går over er jo også relativt stor.. så.. jeg hadde prøvd å snakke med han.. Kan jo være at han rett og slett ikke tenker så langt.. men hvis du forklarer han hva du føler så vil han kanskje høre.. Lykke til. =)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #28 Skrevet 31. desember 2006 Helt utenom tema, men litt morsomt at du ville truet med å flytte ut Live:)7.12, da ville det blitt mer enn en helg alene.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2006 #29 Skrevet 31. desember 2006 Skjønner ikke at han kan tenke i de baner selv engang jeg. Aldri i livet om min kjære hadde fått lov til det, han ville forøvrig aldri tenkt tanken heller. Man aner jo overhodet ikke hvordan ståa er på det tidspunktet. Nei, si at han får holde seg hjemme, og at gutta og fotballkamp får bli en annen gang. Lykke til!
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 31. desember 2006 #30 Skrevet 31. desember 2006 HA HA HA. Må bare le, for en fyr. Tenker han ombestemmer seg når det nærmer seg termin. Har nok ikke gått opp for han enda hva som skjer når man skal ha baby... er ikke så lett for disse gutta heller. Vi har babyen i magen og "kjenner" den ganske godt. De får ofte ikke noe forhold til den før den er født. Sånn var det i allefall her. 6 mnd gammel jente. Sambo kunne også ha kommet med ett slik forslag før termin..... Han bør ikke betale noe av denne turen før babyen har kommet til verden. Som andre har sagt det kan hente du føder 2 uker etter termin. Noe kan faktisk gå galt.. bank i bordet på at det ikke gjør det...slik at du blir liggende på sykehus og han må ta seg av barnet. OG IKKE MINST.... Hvorfor i alle dager utsetter han deg for slikt stress 1 mnd før termin...Synes han høres veldig ego ut.
godiva med 3 gull Skrevet 31. desember 2006 #31 Skrevet 31. desember 2006 Sa han ikke at det bare var om den kom før el til termin han ville dra? Ikke glem at han også er førstegangs pappa og aner ikke hva det vil si, og heller ikke hvilke følelser det kan sette igang hos han. Jeg for min del hadde ikke sagt noe på at han hadde dratt om babyen var kommet og alt var bra. Slett ikke sikkert han vil dra engang når han sitter der med babyen i armene. Om du har mye imot at han drar så hadde jeg såklart bedt han bli hjemme. Må dette avgjøres nå? det kan kanskje vente til etter fødselen? Jeg er vant til en bortearbeidende mann og er endel alene. Noe som ikke gjør meg noenting. Ikke når jeg hadde vår første som nyfødt heller. Sender min på jaktturer over hele landet osv osv. Men er du det minste utrygg når babyen har kommet, og "redd" for å være alene kan jeg aldri tenke meg at han drar uansett!? Det løser seg nok. Ikke nødvendig å rakke så ned på han synes jeg. (mener ikke at du HI gjør det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå