Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 23 år som bor på Flatåsen og har ei lita datter på snart 9 mnd. Jeg begynner på jobb i april og undersøker derfor muligheten for familebarnehage el evt dagmamma. Er det noen som vet hvor mange familiebarnehager det finnes i nærheten av Flatåsen/evt Saupstad? Vil også gjerne høre fra eventuelle dagmammaer som måtte være ledig og hva de evt tar i pris å sånn;)

Lurer også på om noen vet åpningstidene på familebarnehager,el vil det kanskje variere fra plass til plass? Er nemlig avhengig av pass maks 2 kvelder i uken,da jeg jobber turnus.

Det ble en del spørsmål her,men håper det er noen som kan hjelpe meg med dette:)

Fortsetter under...

Hei! Jeg er ei jente på 24 år, som jobber som dagmamma på Flatåsen. Har ei jente på 4 år, som går i bhg alle dager bortsett fra torsdager, og ei jente på 1 år. Passer en gutt på 15 mnd man til tors.

Hvilke dager er du intr i? Og hvilke tidspunkt er det snakk om? (Må levere og hente eldstedatteren min i bhg 5 min kjøring unna)

Jeg har erfaring fra bhg og en del dagmammajobbing, gått barne og ungdomsarbeiderfag og er generelt veldig glad i barn:)

Tar 200 kr per dag, eksklusiv frokost og bleier. Hvilke tidspunkter er det snakk om på ettermiddag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...