Gå til innhold

Hva skal jeg tro???Gravid mmm

Anbefalte innlegg

Skulle hatt mens på man men ikke kommet tok en neg test på ons har hatt litt ømme bryster og murring i magen

i dag ble jeg akutt kvalm på jobben var helt grusomt

tok ingefær tabletter og de funket heldigvis med en gang men lurer på om jeg er gravid jeg??hmm

burde kansje holde meg helt unna vinen i morra tror jeg

hvordan er det med dere andre??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7591323-hva-skal-jeg-trogravid-mmm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

halloen!

Ingenting hadde vel vært bedre enn at du hadde fått klaff?? Men er jo vanskelig å si før du har testa deg.. Psyken kan som kjent gjøre mange triks med kroppen, og vet sjøl at måneder der jeg har vært veeelldig spent og kjent masse tegn så har jeg "stressa" meg opp og mensen har latt vente på seg!

MEN! håper virkelig det ikke er det for deg og at du kan juble over positiv test! :) Å ha murringer og kvalme er jo typiske tegn.. :)

Lykke til!

ja håper veldig har gentlig vært veldig avslappet for vi skal i mange festligheter fremover så det blir veldig mange unnskyldninger så derfor har jeg tenkt at om det ikke klaffer denne mnd er det greit

men fy så glad jeg blir om jeg er det det er den største nyttårsgaven jeg kan få

veldig klar for en til så jeg får ta en test i morra tidlig er det morgen urin som er best å teste med??

klem til dere

hehe! Ja hadde vært en knall glede å starte det nye året med iallefall!!!! Ja morgen urin er den beste, selv om det går bra senere på dagen hvis du tester med CB!

LYKKE LYKKE LYKKE LYKKE LYKKE til!

Skriver du inn resultatet ditt her?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...